חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון השוקולד ברצלונה 2024 – האם כדאי? ואיך קונים כרטיסים?

מוזיאון השוקולד בברצלונה - האם כדאי ואיך קונים כרטיסים?

הכנו לכם מדריך קצר וקולע לביקור במוזיאון השוקולד בברצלונה – אחת האטרקציות המבוקשות ביותר למשפחות עם ילדים בברצלונה. אז כמה עולים כרטיסים? איך מגיעים? ומה יש לעשות שם? במדריך שלפניכם.

מוזיאון השוקולד בברצלונה הוא אטרקציה ידועה ביותר בעיקר עבור כל מי שמגיע לברצלונה עם ילדים למרות שגם מבוגרים יוכלו למצוא בו עניין. זהו מוזיאון קטן ונחמד עם אווירה ידידותית ורגועה שתוכלו להעביר בו בערך שעה בכיף עם הילדים.

המוזיאון ממוקם בלב מרכז העיר במרחק של כמה דקות הליכה מפארק מצודה ומהרובע הגותי ומשפחות רבות בוחרות לשלב אותו במסגרת בטיול רגלי יחד עם שאר האטרקציות הידועות בברצלונה. המוזיאון מציג פסלים ודגמים העשויים שוקולד של מונומנטים ידועים שונים כולל מבנים מפורסמים מברצלונה לצד כגון כנסיית סגרדה פמיליה, הפארק האולימפי, בית מילה ועוד. בנוסף, מציג המוזיאון הסברים וידיעות מעניינות מעולם השוקולד וגם סדנאות שוקולד לילדים.

מוזיאון השוקולד ברצלונה - דגם משוקולד של סוסים מהסרט בן חור
מוזיאון השוקולד ברצלונה – דגם משוקולד של סוסים מהסרט בן חור. תמונה: Dom Pates פליקר CC

כאמור, מדובר במוזיאון די קטן ולכן חשוב לא לצפות ליותר מדי אטרקציות בתוך המוזיאון. מצד שני, מחיר הכרטיסים אינו יקר בכלל ועומד על 6 יורו בלבד. הביקורות על המוזיאון ברשת הן טובות באופן כללי וכך למשל באתר טריפ אדווייזר קיבל המוזיאון את הציון 3.5 מתוך 5.

טיפים והמלצות על מוזיאון השוקולד בברצלונה ממטיילים ישראלים ברשת

  • "הפסלים מהשוקולד נחמדים ביותר וגם זה שמקבלים שוקולד בכניסה".
  • "תמורה נאותה לעלות הכרטיס שעולה רק 6 יורו".
  • "מומלץ מאוד בעיקר עבור משפחות עם ילדים בברצלונה. בלי הילדים, לא חושבת שהייתי מגיעה".
  • "קחו בחשבון כשעה של בילוי. לא יותר".
  • "מוזיאון די קטן. להגיע רק אם אתם כבר באיזור".

איך קונים כרטיסים למוזיאון השוקולד בברצלונה?

כאמור, מחיר הכרטיסים למוזיאון השוקולד עומד על 6 יורו בלבד לאדם. את הכרטיסים ניתן לרכוש מראש באינטרנט באמצעות אתר Tiqets המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, המציע כרטיסים דיגיטליים ללא צורך בהדפסת הכרטיסים (פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה). ניתן גם לבטל בחינם את הרכישה עד 24 שעות לפני תאריך ההזמנה.

שעות הפעילות של המוזיאון

המוזיאון פתוח מדי יום בין השעות 10:00 בבוקר ועד 20:00 בערב מלבד יום ראשון שבו הוא פתוח עד השעה 15:00. לפי ביקורות הגולשים ברשת, השעה המומלצת ביותר להגיע למוזיאון היא בין 14:00 ל-16:00.

כתובת המוזיאון היא 36,Carrer del Comerç, 08003, Barcelona ונצין להגיע לשם באמצעות כל מטרו שעוצר בתחנה Jaume I או Arc de Triomf.

עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר עוד אטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה לשנת 2024 – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק