חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון הלובר – המדריך למטייל 2024: כך תקנו כרטיסים ותעקפו את התורים!

מוזיאון הלובר - המדריך למטייל: כך תקנו כרטיסים ותעקפו את התורים!

מתכננים ביקור במוזיאון הלובר בפריז ב-2024? הכנו לכם מדריך מפורט ויעיל שבו תוכלו ללמוד כיצד רוכשים כרטיסים למוזיאון הלובר ואיך תוכלו להיכנס בצורה המהירה והקלה ביותר מבלי להמתין זמן רב בתורים. מדריך שיחסוך לכם הרבה מאוד זמן.

עדכון לקיץ 2024: מוזיאון הלובר עמוס ומבוקש מאוד גם בחודשים אלו ולכן מומלץ מאוד להצטייד בכרטיסים מראש כדי לחסוף את ההמתנה בקופות ולשריין עבורכם תאריך ושעה נוחים. ניתן להזמין כרטיסים מראש באתר הבא.

יחד עם מגדל אייפל, שער הניצחון והשאנז אליזה, מוזיאון הלובר בפריז (Louvre Museum) הוא אחד מסמלי העיר ואחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות והעמוסות בבירת צרפת. אם גם אתם מתכננים הגעה לפריז, קרוב לוודאי שגם אתם תבקרו בו.

לצד המבנה המשולש המרהיב שמזוהה במיוחד עם הלובר, המוזיאון הצרפתי ידוע גם בזכות סימן ההיכר הנוסף שלו, שהוא נחיל האנשים שמחכים בתור מדי יום כדי לזכות לראות מקרוב את המונה ליזה ועוד אינסוף יצירות אומנות מדהימות ונדירות של אמנים מכל התקופות ומכל העולם.

לכן, אם אתם מתכוונים להגיע לביקור במוזיאון (ובהחלט מומלץ שתעשו זאת מכיוון שמדובר בחוויה תיירותית מופלאה), כדאי מאוד להגיע מוכנים מראש ולחסוך זמן רב בהמתנה מיותרת בתורים הארוכים בכניסה למוזיאון ובקופות הכרטיסים. כיצד תעשו זאת? הישארו עימנו.

כמה עולים כרטיסים למוזיאון הלובר?

ראשית, כדאי לדעת מהם מחירי הכניסה למוזיאון הלובר בעונת התיירות של 2024. ובכן, מחיר הכרטיסים ללובר בעונת התיירות הקרובה, עומד על כ-25 יורו לאדם. ילדים מתחת גיל 18 לעומת זאת, פטורים מתשלום בהצגת תעודה מזהה המוכיחה את גילם.


כיצד ניתן לחסוך זמן רב בכניסה למוזיאון הלובר?

ובכן, חשוב לדעת שהחלק הארוך והמשמעותי של התורים בכניסה ללובר, בא לידי ביטוי בעיקר בהמתנה בתורים לקופות הכרטיסים. תיירים רבים מרחבי העולם עדיין לא גילו את האינטרנט מסתבר, ונחילים של תיירים עומדים בתורים לקופות הכרטיסים כדי לרכוש כרטיס פיזית בקופות.

תכנון וידע מקדים, יוכל לחסוך לכם את בזבוז הזמן הזה כאשר כל שעליכם לעשות הוא לרכוש כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט לפי תאריך ושעה ידועים מראש וכך להגיע ישירות לכניסה למוזיאון ולהמתין בבידוק הביטחוני בלבד (על התור הזה, לא תוכלו לדלג לצערכם).


כיצד ואיפה קונים כרטיסים למוזיאון הלובר באינטרנט?

אז כאמור, הדרך המומלצת ביותר לרכישת כרטיסים ללובר היא באמצעות האינטרנט. ישנם אתרי כרטיסים מעולים ברשת, המציעים רכישת כרטיסים ללובר בצורה מהירה וידידותית, שיקנו לכם כניסה ללובר ללא תור בקופות הכרטיסים.

אתר "Tiqets" למשל, הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, מציע בעמוד הבא כרטיסים ללובר ב-25 יורו לאדם (22 יורו + 3 יורו עמלה). האתר מציע רכישה מהירה של כרטיסים ישירות לטלפון הנייד שלכם באמצעות מייל או סמס, ואין צורך אפילו להדפיס את הכרטיסים.

כל מה שעליכם לעשות, הוא להגיע עם הסמארטפון שלכם ישירות לכניסה בפירמידה ולבחור בתור המיוחד לבעלי כרטיסים מראש לפי שעה מדוייקת. שתגיעו לכניסה, תציגו את הסמארטפון שלכם עם הכרטיס, ותוכלו להיכנס מיד.

למקרה שתהיתם, הכרטיסים כוללים גם כניסה לכל התערוכות הזמניות והקבועות שבמוזיאון, אך אם תרצו, ניתן לרכוש כרטיסים משודרגים ללובר כמו למשל כרטיסים כולל מדריך קולי שילווה אתכם בהסברים במהלך כל הסיור במוזיאון, כרטיסים הכוללים גישה מהירה לתמונה של המונה ליזה או כרטיסים הכוללים סיור מודרך עם מדריך מקצועי וסוגים נוספים שאת כולם תוכלו למצוא בעמוד הבא.

שריינו כרטיסים למוזיאון הלובר

אתר נוסף ומאוד מומלץ המציע שירות דומה, הוא אתר הכרטיסים הפופולרי "Getyourguide" שמציע גם הוא בעמוד הבא מגוון סוגים של כרטיסים ללובר עם שדרוגים שונים. שני אתרים אלו נחשבים לאמינים ומהימנים ופופולריים מאוד בקרב המטיילים הישראלים.

שימו לב: אל תשכחו להגיע בזמן לשעה שקבעתם מראש כשרכשתם את הכרטיסים. עד 30 דקות איחור, תוכלו עדיין להשתמש בכרטיסים, אם תאחרו יותר מ-30 דקות, הכרטיס אמנם לא יבוטל, אך תצטרכו לעבור לתור רגיל לבעלי כרטיסים ללא שעה מדוייקת.

איך מגיעים ללובר? – הדרך הקלה ביותר

מוזיאון הלובר ממוקם בלב פריז סמוך לעוד אינספור אתרים ואיזורים מרכזיים בפריז. הדרך המומלצת ביותר להגיע ללובר היא כחלק מסיור רגלי הכולל טיול בשאנז אליזה ומשם להמשיך אל גני טווילרי שבסופם ממוקם הלובר.

אם אתם מעוניינים להגיע ללובר באמצעות התחבורה הציבורית, ישנם מספר אפשרויות טובות ויעילות:

הגעה ללובר עם המטרו: תחנת המטרו הקרובה ביותר למוזיאון היא Palais-Royal Musée du Louvre בקווים 1 ו-7. לאחר יציאה מהתחנה, המוזיאון נמצא במרחק הליכה קצר.

הגעה ללובר עם אוטובוס: קווי אוטובוס מספר 21, 24, 27, 39, 48, 68, 69, 72, 81, 95 עוצרים בסמוך ללובר.

שעות פעילות

מוזיאון הלובר פתוח בכל השנה בכל ימות השבוע מלבד ימי שלישי בהם הוא סגור. המוזיאון נפתח בשעה 09:00 בבוקר ונסגר בשעה 18:00 בערב מלבד ימי שישי בהם הוא נסגר בשעה 21:45 בערב.

מה עוד חשוב לדעת לפני שמגיעים למוזיאון הלובר? טיפים ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מוזיאון הלובר מקום גדול במיוחד, כדי להצליח ליהנות מהביקור בצורה טובה, כדאי להגיע עם אוכל, חטיפים ומים, לבוש נוח נעליים טובות להליכה ועמידה ממושכת".
  • "אפשר להגיע גם עם ילדים. הרבה מאוד משפחות מגיעות למוזיאון ונהנות".
  • "התמונה של המונה ליזה שהיא כמובן גולת הכותרת במוזיאון, היא האיזור המבוקש ביותר במקום ויש להמתין בסבלנות זמן עד שתוכלו להתקרב לתמונה ולהצטלם. כדאי לזכור שישנם עוד מאות מוצגים מרהיבים לא פחות".

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו עבורכם את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק