חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון הייניקן באמסטרדם 2024 – כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת!

מוזיאון הייניקן באמסטרדם - כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת!

איך רוכשים כרטיסים למוזיאון הייניקן ועוקפים את התורים בקופות? מה אפשר לעשות שם ומה אומרים על המוזיאון המטיילים מישראל? קבלו את המדריך המושלם לחוויית הייניקן באמסטרדם.

מוזיאון הייניקן או "חווית הייניקן" (Heineken Experience), הוא אחד האטרקציות הפופולריות ביותר באמסטרדם ואחת האהובות במיוחד על התיירים הישראלים בעיר. למרות שמדובר במוזיאון בעל אופי מסחרי ברור, המוזיאון מציע חוויה ועניין רב בכל הקשור לעולם הבירה ולהכנתה ומעביר את המידע בצורה אינטראקטיבית ומעניינת למבקרים כשהוא זוכה לציונים מעולים ברשת ממטיילים מכל העולם (דורג כאטרקציה השביעית הטובה ביותר באתר טריפ אדווייזר).

מדובר במוזיאון חביב במיוחד שעבר שיפוץ מאסיבי במיוחד לפני כמה שנים, ויעביר לכם בכיף שעתיים עד שלוש וגם ישאיר אתכם עם חוויה נחמדה וקצת ידע על הכנת בירה וכיצד פועלת מבשלת בירה. טווח הגילאים הממוצע של מבקרי המקום הוא בעיקר 20-40 אך תוכלו למצוא שם תיירים מכל הסוגים ובכל הגילאים. 

מה עושים במוזיאון הייניקן באמסטרדם?

המוזיאון מציע בראש ובראשונה הסבר מקיף על ההיסטוריה של הבירה ועל הכנתה ומציג גם סיורים, הדרכות וסרט, שמסבירים על תהליך ייצור הבירה לעומקו. בנוסף וכחלק מהחוויה, מציע המוזיאון משחקים אינטראקטיביים שונים והרבה מאוד פעילויות שזכו לשבחים רבים בקרב גולשי אתר טריפ אדווייזר הרבים. כמו כן, כל המבקרים מקבלים גם כמה כוסות בירה לשתייה ומקבלים גם הסבר מברמן מקצועי, כיצד שותים בירה בצורה נכונה.

כרטיסים למוזיאון הייניקן באמסטרדם – מה המחיר ב-2024?

הכרטיסים לחווית הייניקן כוללים כניסה למתחם ואת שאר הפעילויות והאטרקציות שבמקום. מחיר הכרטיסים למוזיאון עומד על כ-23 יורו ולפי רוב הביקורת הרשת, המחיר מציע תמורה מעולה לסכום.

זהו מקום עמוס מאוד בכל שעות הפעילות (אחת האטרקציות העמוסות ביותר באמסטרדם) וישנם תורים ארוכים מאוד בקופות הכרטיסים. לכן, הדרך המומלצת שרוב המטיילים בוחרים בה, היא לרכוש כרטיסים באמצעות האינטרנט בתאריך ושעה מדויקים, וכך לחסוך את התורים הקופות.

אתר "Tiqets" המעולה, מציע בעמוד הבא רכישת כרטיסים דיגיטליים למוזיאון הייניקן ישירות לנייד וללא צורך בהדפסת הכרטיסים (פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה למוזיאון). מחיר הכרטיס הוא כאמור 23 יורו למבוגר. שימו לב: ילדים מתחת גיל 18 לא יכולים להיכנס.

הכרטיסים כוללים גם שתי כוסות בירה (ילדים יקבלו משקה קל).

בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים למוזיאון יחד עם אטרקציות נוספות באמסטרדם כגון כרטיסים למוזיאון הייניקן + שייט באמסטרדם (בעמוד הבא), כרטיסים למוזיאון הייניקן + מאדאם טוסו אמסטרדם (בעמוד הבא) או כרטיסים למוזיאון הייניקן + עולם הגוף (בעמוד הבא).

שריינו כרטיסים למוזיאון הייניקן

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות באמסטרדם בפרט ובהולנד בכלל, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "I amsterdam" שעולה 60 יורו, וכולל כניסה חופשית לאינספור אטרקציות מומלצות ברחבי אמסטרדם והולנד, כולל הידועות ביותר (מוזיאון ואן גוך, רייקסמוזיאום, מאדאם טוסו ועוד אטרקציות רבות). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא באתר הבא.

איך מגיעים למוזיאון הייניקן באמסטרדם?

המוזיאון נמצא באיזור מרכזי באמסטרדם בשכונת De Pijp לא רחוק מאטרקציות אחרות ידועות כמו מוזיאון ואן גוך (10 דקות הליכה) או בית אנה פרנק (כ-25 דקות הליכה). ניתן להגיע למוזיאון ישירות באמצעות החשמלית של אמסטרדם (טראם) או באוטובוס ולרדת בתחנת Ferdinand Bolstraat. הכתובת המדוייקת של המקום היא Stadhouderskade 78, 1072 AE, Amsterdam.

מוזיאון הייניקן – שעות פעילות

המוזיאון פתוח מדי יום בין השעות 10:30 בבוקר ועד 21:00 בערב.

טיפים והמלצות על מוזיאון הייניקן ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "כדאי להגיע בשעות המאוחרות של היום בהן המוזיאון פחות עמוס ומשם לטייל קצת ברובע De Pijp הסמוך למוזיאון שמלא בפאבים ובתי קפה מגניבים".
  • "18 יורו לאדם אבל שווה כל שקל. לא סתם מוזיאון משעמם. חוויה אחרת ומפתיעה לגמרי".
  • "ממליץ לקנות שם בקבוק בירה עם תווית מיוחדת שמדפיסים עליה את השם שלכם".
  • "באתי עם נער בן 16 שמאוד נהנה!".

מלונות ליד מוזיאון הייניקן

מלון פרדריק פארק האוס אמסטרדם (Frederik Park House) – מלון בוטיק שזכה לביקורות מעולות ולציון המעולה 9.5 באתר בוקינג. המלון ממוקם ממש קרוב למוזיאון חווית הייניקן (כחצי ק"מ בלבד) ולאטקרציות נוספות שנמצאות ברדיוס של כק"מ וחצי מהמלון כגון כיכר דאם, בית אנה פרנק, התחנה המרכזית, כיכר המוזיאונים ועוד. המטיילים הישראלים שכבר הספיקו לשהות במלון שיבחו לטובה את המלון ודיווחו על חדרים מעולים, שירות מדהים ומיקום מרכזי ונוח. המחיר הממוצע לחדר במלון עומד על כ-1000 ש"ח לזוג ללילה בתקופת התיירות.

מלון קיאן B&B סטודיו'ס אמסטרדם (Kien Bed & Breakfast Studio's) – מלון באד אנד ברקפסט פופולרי ומומלץ מאוד באמסטרדם. ממוקם גם הוא כחצי ק"מ בלבד ממויזאון הייניקן ובמרחק של דקות הליכה מהרייקסמוזיאוםף ממוזיאון ואן גוך, כיכר דאם ועוד. זכה לציון 9.3 באתר בוקינג ולשבחים רבים גם ממטיילים ישראלים ברשת. המלון מציע דירות סטודיו גדולות ורחבות בעיצוב הולנדי מרגיע וכולל אינטרנט אלחוטי חינם ומטח מאובזר בכלי מטבח ובכל מוצרי החשמל הנלווים. המחיר: כ-800 ש"ח לזוג ללילה בשיא עונת התיירות.

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את כל האטרקציות המומלצות של אמסטרדם במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים.
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מסביב לאמסטרדם שכבשו את הגולשים ברשת ונחשבים למומלצים ולפופולריים ביותר!
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של סיורים וטיולים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!

קרדיט תמונות:

Elroy Serrao פליקר CC

charlotteshj פליקר CC

Mtcv ויקיפדיה CC

Martin Lewison פליקר CC

Guilhem Vellut פליקר CC

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק