חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון דאלי ברצלונה 2024 – כרטיסים, שעות פתיחה ועקיפת תורים

מוזיאון דאלי בברצלונה - כרטיסים, שעות פתיחה ועקיפת תורים

במרחק של כשעה וחצי נסיעה מברצלונה נמצא לו מוזיאון דאלי המפורסם שהפך עם השנים לאחת האטרקציות המוכרות ביותר באיזור. במדריך הבא תוכלו לגלות כיצד רוכשים כרטיסים למוזיאון דאלי באינטרנט, מהם סוגי הכרטיסים, ומהי הדרך הקלה והנוחה ביותר להגיע לשם.

מוזיאון דאלי המפורסם, הנקרא בשמו המלא "מוזיאון תיאטרון דאלי" (Dali Theatre-Museum‬) הוא אטרקציה ידועה ופופולרית ביותר עבור תיירים רבים המגיעים לברצלונה וזאת למרות שהוא ממוקם בכלל מחוץ לברצלונה בעיר פיגראס הנמצאת במרחק של כשעה וחצי נסיעה ממרכז ברצלונה.

הצייר הספרדי סלבדור דאלי היה אחד הציירים והאמנים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ונחשב גם לאחד האהובים ביותר על הקהל הישראלי, גם עבור מי שאינו כזה חובב אמנות. לכן, רבים מהמטיילים הישראלים שמגיעים לברצלונה בוחרים להוסיף יום נוסף לטיול וקופצים לעיר פיגראס שם נולד דאלי ושם גם נמצא המוזיאון.

זהו מוזיאון גדול במיוחד הכולל מגוון רחב מאוד של עבודותיו של דאלי ממהלך כל שנות פעילותו. מבנה המוזיאון לכשעצמו הוא חוויה מהנה ומכניסה את האורחים לאווירה העיצובית של האמן הידוע כבר מהכניסה למבנה. חלק גדול מהיצירות שבמוזיאון מציעות אינטראקטיביות עם הקהל ולכן גם מי שמגיע לברצלונה עם ילדים יוכל למצוא את מקומו במוזיאון זה.

אז איך קונים כרטיסים למוזיאון דאלי וכמה הם עולים ב-2024?

מחיר הכרטיסים למוזיאון דאלי עומד נכון לזמן כתיבת שורות אלו על כ-19 יורו למבוגר. המוזיאון כאמור, ממוקם כשעה וחצי נסיעה מברצלונה ונדרשת נסיעה ברכבת. מסיבה זו, רוב המטיילים שמגיעים למוזיאון, בוחרים לעשות זאת בדרך כלל באמצעות כרטיס משולב המציע הסעה מברצלונה + כניסה למוזיאון שמציעים באתר "Tiqets" הפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים.

כרטיס זה, שעולה 84 יורו לאדם, כולל הסעה פרטית למוזיאון מברצלונה, סיור מודרך במוזיאון, טיול מאורגן בעיר ג'ירונה (שם צולמו גם רבים מהסצינות מהסדרה "משחקי הכס"!) וגם כרטיס כניסה למוזיאון ללא המתנה בתור לקופות. זוהי ככל הנראה הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר לבקר במוזיאון ולהספיק לראות הכל בצורה קלה ומאורגנת.

גם באתר "Get Your Guide" הפופולרי למשל, מציעים בעמוד הבא כרטיסים משולבים למוזיאון דאלי שעולים כ-71 יורו לאדם וכוללים בין היתר הסעה פרטית היוצאת מכיכר קטלוניה שבברצלונה, כניסה למוזיאון כולל מדריך (דובר אנגלית) וטיול לעיר ג'ירונה הסמוכה שם תוכלו לבקר במונומנטים הידועים של ג'יורנה.

שריינו תאריכים למוזיאון דאלי

שעות פתיחה

המקום בדרך כלל נפתח מהשעה 09:00 בבוקר ונסגר ב-20:00 בערב, אך ישנן תקופות בהן שעות הפתיחה משתנות. מומלץ להתעדכן באתר הרשמי של המוזיאון בעמוד הבא.

טיפים והמלצות על מוזיאון דאלי בפיגראס ממטיילים ישראלים ברשת

  • "חובה לטייל במוזיאון דאלי עם הדרכה. אחרת, מפספסים הרבה מאוד".
  • "לא לפספס את הקומה השלישית שבה ישנה תצוגה שלמה המוקדשת לישראל".
  • "חוויה נפלאה ואת זה אומרת מי ששונאת מוזיאונים…".
  • "מומלץ מאוד להזמין טיול מודרך עם הסעה פרטית – יותר משתלם מנסיעה ברכבת".
  • "מומלץ לקפוץ גם לעיר ג'ירונה כדי לבקר באיזורים שצילמו את הסדרה משחקי הכס".


עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר את האטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
3 comments
Inline Feedbacks
View all comments
Lander Rosr
2 years ago

מעוניינת להצטרף לסיור למוזיאון " סלבאדור דאלי"

מוזס נחמה
1 year ago

שלום, הייתי מעוניינת בביקור בסלבדור דאלי ב12/11/22 אנחנו 3 בנות

רון
1 year ago

אחלה מדריך! תודה

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק