חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון גוגנהיים ניו יורק 2024 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים

מוזיאון גוגנהיים ניו יורק - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים

איפה כדאי לקנות כרטיסים למוזיאון גוגנהיים ניו יורק וכמה זה יעלה לכם ב-2024? מה אפשר לראות שם השנה ואילו טיפים העניקו למקום המטיילים הישראלים שכבר הספיקו לבקר בו. מדריך מושלם לביקור בגוגנהיים במנהטן.

מוזיאון גוגנהיים בניו יורק (The Guggenheim) הוא אחד המוזיאונים הידועים ביותר בניו יורק בפרט ובעולם כולו בכלל. זהו למעשה סניף של המוזיאון מתוך רשת עולמית גדולה אך הסניף הניו יורקי הוא הגדול והמוכר ביותר מביניהם.

המוזיאון, שממוקם בשדרה החמישית במנהטן, ידוע הרבה בזכות המבנה המיוחד שלו, עליו אחראי האדריכל הידוע פרנק לויד רייט שבנה את המבנה בסוף שנות ה-60 של המאה הקודמת.

זהו מוזיאון אומנות מודרנית מופשטת שמציג באופן קבוע את פסגת האומנות העכשווית של אמנים חדשים לצד אמנים ותיקים מוכרים באמצעות ציורים, פסלים ופריטי אמנות חזותית מסקרנים ומעניינים.

מדובר באחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בניו יורק והתורים בקופות הכרטיסים שם, ידועים כארוכים ביותר. לכן, הדרך המומלצת היא לרכוש כרטיסים מראש באינטרנט ולעקוף את התורים בקופות. פרטים נוספים, בהמשך מדריך זה.

מה אפשר לראות במוזיאון?

המוזיאון מציג מעל ל-7000 פריטי אומנות שונים של מעל ל-650 אמנים שונים שנאספו בעיקר בזכות אוספו העצום של סולומון ר גוגנהיים שהיה עשיר גדול וצבר אוסף אדיר של פריטי אומנות החל מ-1890.

בין היצירות המוכרות ביותר במוזיאון ניתן לציין את הציור של פול סזאן "Man With Crossed Arms", הציור "Landscape with Factory Chimney" של וסילי קנדינסקי ועוד ציורים רבים של אמנים בעלי שם כמו פיקאסו, פיט מונדריאן, הנרי מתיס ועוד.

בנוסף, מציג המוזיאון באופן קבוע תערוכות מתחלפות שחלקן לפעמים הופכות לתערוכות מגה פופולריות ומצליחות למשוך למוזיאון מיליוני מבקרים מדי שנה.

כרטיסים לגוגנהיים ניו יורק – מה מחירי הכרטיסים ב-2024?

מחיר כרטיסים לגוגנהיים בניו יורק עומד על כ-30 דולר לאדם מעל גיל 12. ילדים מתחת גיל זה פטורים מרכישת כרטיסים ויכולים להיכנס בחינם למוזיאון. סטודנטים ומבוגרים מעל גיל 65 זכאים לכרטיס מוזל בעלות של 18 דולר בלבד.

ניתן לרכוש את הכרטיסים בקופות המקום, אך כדי להימנע מהמתנה ארוכה בתורים, הדרך המומלצת ביותר היא רכישת כרטיסים מראש באינטרנט לפי תאריך ושעה מדויקים.

טיפ: בימי שבת בין השעות 17:00 ועד 19:45, המוזיאון מציע כניסה מיוחדת במסגרתה תוכלו לשלם כמה שתרצו.

איפה כדאי לקנות כרטיסים למוזיאון גוגנהיים?

ישנם אתרים רבים המציעים מכירת כרטיסים אונליין למוזיאון גוגנהיים. אחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, הוא אתר "Tiqets" המעולה, המציע בעמוד הבא כרטיסים לגוגנהיים, איתם ניתן להיכנס מיד למוזיאון, ללא המתנה בתור בקופות.

הכרטיסים יורדים ישירות לטלפון הנייד באמצעות מייל או סמס ואין צורך להדפיסם. פשוט מציגים בכניסה את הכרטיס בסמארטפון, ונכנסים. ניתן אגב, לבטל בחינם את הכרטיסים עד 24 שעות לפני תאריך ההגעה.

בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים למוזיאון יחד עם אטרקציות נוספות בניו יורק סיטי כגון כרטיסים למוזיאון גונגהיים + מוזיאון 9/11 (בעמוד הבא), כרטיסים למוזיאון גונגהיים + מוזיאון אינטרפיד (בעמוד הבא) או כרטיסים למוזיאון גונגהיים + התצפית טופ אוף דה רוק ברוקפלר (בעמוד הבא).

שריינו כרטיסים למוזיאון גוגנהיים

איך מגיעים לשם?

מוזיאון גוגנהיים ניו יורק ממוקם במנהטן בשדרה החמישית הידועה. כתובתו המדוייקת של המקום היא:1071,5th Avenue, 10128, New York.

ניתן להגיע בקלות באמצעות הסאבווי של מנהטן בקווים 4,5,6 או Q, ובאוטובוס עם הקווים m1, m2, m3 או m4 ולרדת בתחנת מדיסון או השדרה החמישית.

מוזיאון גוגנהיים ניו יורק – שעות פעילות

המוזיאון פתוח בכל ימות השבוע מלבד יום חמישי בין השעות 10:00 בבוקר ועד 17:45. בימי שבת בלבד, המוזיאון נסגר ב-19:45.

טיפים והמלצות על מוזיאון גוגנהיים ניו יורק ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מוזיאון מעניין מאוד גם במבנה החיצוני המרהיב וגם בזכות היצירות שבו".
  • "מומלץ לבוא עם כרטיסים מראש ולהגיע בשעות הבוקר".
  • "מתאים בעיקר למי שאוהב אמנות. מי שלא מתחבר לאמנות, לא ימצא שם עניין".

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק