חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגדל השארד לונדון 2024 – כרטיסים, מחירים וטיפים חשובים!

מגדל השארד לונדון - כרטיסים, מחירים וטיפים חשובים!

התצפית הטובה ביותר בלונדון: איך תקנו כרטיסים למגדל השארד בלונדון? מהם המחירים ואיך אפשר למצוא כרטיסים בהנחה? וגם, מה המטיילים הישראלים חשבו על המקום? הכנו לכם את המדריך המושלם למגדל העצום בלונדון.

אמנם לונדון היא לא מנהטן או הונג קונג, אך גם לה יש גורד שחקים גבוה במיוחד וחדש יחסית הנקרא מגדל השארד (יש המכנים אותו בניין השארד) ועלייה לקומה האחרונה של הבניין, נחשב כיום ללא ספק לאחת האטרקציות המובילות והפופולריות ביותר בלונדון. באתר טריפ אדווייזר למשל, דורג הבניין במקום ה-17 מתוך כ-2000 דברים לעשות בעיר.

האטרקציה העיקרית במגדל השארד בלונדון (The Shard), היא כמובן התצפית הנהדרת הנשקפת ממנו. גובהו של הבניין המרשים הזה הוא כ-310 מטרים והוא כולל 95 קומות. נקודת התצפית שנמצאת בקומה ה-72 של הבניין ופתוחה לקהל הרחב, מאפשרת ראות די מדהימה של לונדון מגובה של כ-250 מטרים וניתן לראות משם כמעט כל איזור בעיר.

זהו בניין חדש שנחנך ב-2012 ונפתח לציבור הרחב רק ב-2013 ולתקופה מסויימת, הוא היה המבנה הגבוה ביותר באירופה. הבניין ממוקם על גדות נהר התמזה במיקום יחסית מרכזי בעיר ומרוחק מרחק הליכה ממצודת לונדון ומגשר מצודת לונדון כך שניתן לשלב ביקור במגדל לפניאו אחרי ביקור במצודה.

מה אפשר לעשות במגדל השארד?

ובכן, גולת הכותרת במגדל השארד היא הקומות 68 עד 72 שבהם ישנן נקודות תצפית פתוחות או סגורות עם משקפות ענק או תצפיות וידאו שאינן דורשות תשלום נוסף. המעלית בכניסה תעלה אתכם עד לקומה ה-68 לנקודת התצפית הראשונה ומשם ישנה אפשרות לעלות כמה קומות נוספות ברגל עד לנקודת התצפית הגבוהה ביותר הממוקמת בקומה ה-72.

בנוסף, ישנם גם פעילויות של מציאות מדומה עם מתקנים מיוחדים (בתשלום נוסף) וכן כמה ברים ומסעדות שגם הן לא כלולות במחיר כרטיס הכניסה.

כרטיסים למגדל השארד בלונדון – מה המחירים ב-2024?

מחיר כרטיסים למגדל השארד בלונדון הוא 38 יורו למבוגר (מעל גיל 16). זהו המחיר הרשמי של רכישת כרטיסים במקום או באתר הרשמי ביום הכניסה. הכרטיס אינו מוגבל בזמן ותוכלו לבלות כמה זמן שתרצו במגדל. ניתן להוסיף במעמד הרכישה כמה יורו כדי לקבל גם כוס שמפניה כחלק מהחווייה.

איפה ואיך כדאי לקנות כרטיסים למגדל השארד?

הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר לרכוש כרטיסים לשארד היא באמצעות הזמנה מראש באינטנרט. יש שתי סיבות לכך – ראשית, ישנה הנחה די משמעותית למזמינים מראש באינטנרט ושנית, בצורה זו, אפשר לוותר על התור בקופות ולהיכנס מיד למגדל. אמנם התורים בקופות השארד אינם ארוכים כמו התורים בלונדון איי או אטרקציות אחרות, אך עדיין מדובר בתור שיכול לקחת דקות ארוכות ואף יותר בזמני שיא.

באתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציעים בעמוד הבא כרטיסים ללא תור. את הכרטיסים תקבלו ישירות לנייד באמצעות מייל, סמס או באפליקציה של האתר ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הכרטיס בסמארטפון בכניסה, ונכנסים.

בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים למגדל יחד עם אטרקציות נוספות, כגון כרטיסים למגדל השארד + מוזיאון מאדאם טוסו (בעמוד הבא), כרטיסים למגדל השארד + מצודת לונדון הידועה (בעמוד הבא) או כרטיסים למגדל השארד + כרטיס לאוטובוס תיירים (בעמוד הבא).

שריינו כרטיסים למגדל השארד

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות בלונדון, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "The London Pass" (לונדון פס) שעולה 76 פאונד, וכולל כניסה חופשית למעל 80 אטרקציות ברחבי לונדון, כולל הידועות ביותר (מוזיאונים, אטרקציות וכד'). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס הזה בהחלט משתלם.

בנוסף, הכרטיס כולל גם כניסה חופשית לאוטובוס התיירים "Hop-On Hop-Off" שייקח אתכם לכל האיזורים המרכזיים ולארטקציות הידועות בלונדון. את רשימת כל האטרקציות הכלולות בכרטיס ומידע נוסף, תוכלו למצוא באתר הבא.

צילום ממגדל השארד לונדון בשעת שקיעה
צילום ממגדל השארד לונדון בשעת שקיעה

איך מגיעים למגדל השארד

מגדל שארד ממוקם במרחק הליכה מגשר לונדון ומצודת לונדון. ניתן להגיע אליו בקלות באמצעות התחבורה הציבורית. אם אתם מגיעים עם האנדרגראונד (רכבת תחתית) יש לרדת בתחנת London Bridge. קווי האוטובוס שמגיעים לתחנה הם 43, 48, 141, 149 או 521.

הכתובת המדוייקת של המקום היא: 32 London Bridge Street, SE1 9SG, London.

מגדל השארד לונדון – שעות פעילות

המגדל פתוח בכל יום בשבוע מלבד שני ושלישי החל מהשעה 13:00 בצהריים ועד השעות 21:00 בערב  (בימי ראשון בין 11:00 ל-19:00). אפשר לראות את שעות הפעילות המלאות באתר הרשמי של המגדל בעמוד הבא.

טיפים והמלצות על מגדל השארד בלונדון ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "נוף ותצפית מדהימה. מומלץ להגיע גם עם ילדים ולצלם הרבה (אפשר גם לקבל תמונות מקצועיות בתשלום)".
  • "נמצא ממול מצודת לונדון. אנחנו הגענו למגדל ב-12 דקות הליכה מהמצודה והעברנו כשעה וחצי במגדל".
  • "בקומה ה-32 נמצאת מסעדה מעולה עם נוף פנורמי על כל לונדון. מומלץ ביותר".
  • "הכי כדאי להגיע לשם בשעות השקיעה וליהנות גם מתצפית ביום וגם בלילה".
  • "מאורגן, מסודר, שירות אדיב. קצת יקר, אבל שווה!".

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

 
  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון או טירת וינדזור. אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים מחוץ ללונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק