חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגדל הטלוויזיה ברלין המדריך השלם 2024 – כרטיסים, טיפים וכל מה שחשוב!

מגדל הטלוויזיה ברלין המדריך השלם - כרטיסים, טיפים וכל מה שחשוב!

כמה עולים כרטיסים למגדל הטלוויזיה בברלין ב-2024? ואיפה הכי כדאי לקנות? האם כדאי גם לקנות כרטיסים למסעדה המסתובבת בקצה המגדל וכמה זה יעלה? ואיזה טיפים תוכלו לקחת מהמטיילים הישראלים שכבר ביקרו במקום? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לכניסה למגדל הטלוויזיה המפורסם של ברלין והשלישי בגובהו באירופה.

מגדל הטלוויזיה של ברלין (Berlin TV Tower – Fernsehturm)‬ הוא אחד המבנים הידועים והמפורסמים בעיר ונחשב לאחד מסמליה. מעבר להיותו מונומנט ידוע, המגדל מאפשר גם תצפית מדהימה על העיר ממרפסת המבנה הנמצאת בגובה של 204 מטרים. בקומה מעל המרפסת, ישנה גם מסעדה מסתובבת שמציעה גם היא נוף פנורמי רחב ב-360 מעלות. הכניסה לתצפית המגדל ולמסעדה, היא בתשלום. פרטים על רכישת הכרטיסים, תמצאו בהמשך מדריך זה.

המגדל ממוקם באיזור המרכזי ביותר בברלין, סמוך לכיכר אלכסנדרפלאץ הידועה (המקומיים מכנים אותו לעיתים "מגדל אלכס") שמהווה נקודת העוגן ראשית בעיר. גובהו הכללי של המגדל הוא 368 מטרים והוא נחשב למבנה השלישי בגובהו בכל אירופה. המגדל נבנה במהלך השנים 1965 עד 1969 עוד בטרם אוחדה העיר, ובנייתו וגובהו נועדה לסמל ולחזק את מזרח העיר הקומוניסטית ואת חילוניותה של העיר.

המגדל אמנם משמש כתחנת שידור למספר ערוצי טלוויזיה ורדיו גרמניים ומכאן גם שמו ("מגדל הטלוויזיה"), אך כיום הוא ידוע בעיקר כאתר תיירותי ואטרקטיבי והוא נחשב לאחת האטרקציות המובילות בעיר יחד עם אתרים כמו שער ברנדנבורג, מגדל הניצחון של ברלין ועוד. המרפסת במגדל היא פופולרית מאוד בקרב התיירים (גם בקרב משפחות עם ילדים בברלין), ומדי שנה, מבקרים בה למעלה ממיליון תיירים.

  • מגיעים עם ילדים לברלין? כדאי לבקר במאדאם טוסו הידוע. לחצו כאן לכתבה המורחבת שכתבנו באתר

מפאת פופולריותו של המגדל, התורים בקופות הכרטיסים בכניסה, ארוכים ועמוסים ביותר ויכולים להימשך גם למעלה משעה בשעות השיא. לכן כיום, הדרך הנפוצה והמומלצת ביותר לרכוש כרטיסים למגדל, היא באמצעות הזמנה מראש באינטרנט. מיד נסביר איך ואיפה כדאי לקנות את הכרטיסים וכמה זה יעלה.

כרטיסים למגדל הטלוויזיה של ברלין – מהם המחירים ב-2024?

מחיר הכרטיסים למגדל ברלין בקופות הכרטיסים במקום, עומד נכון לזמן זה על כ-24.5 יורו לאדם (מעל גיל 14) ו-14.5 יורו לילדים בין הגילאים 4 ועד 14. ילדים מתחת גיל 4 פטורים מרכישת כרטיס ויכולים להיכנס בחינם.

שימו לב: מדובר בתורים גדולים ובהמתנה ארוכה בתור לקופת הכרטיסים ולכן כדאי ומומלץ מאוד להזמין מראש כרטיסים לפי תאריך ושעה מדוייקים, ולהיכנס ישירות למגדל ללא המתנה בתור.

איפה כדאי לקנות כרטיסים למגדל ברלין?

ישנם אתרים רבים המוכרים כרטיסים למרפסת התצפית המגדל. אחד הידועים והפופולריים מאוד בקרב המטיילים הישראלים, הוא אתר "Tiqets" המצוין, המציע בעמוד הבא כרטיסים מהירים מיוחדים (Fast View) ב-24.5 יורו ללא הצורך בהדפסה. לאחר הרכישה באתר, מורידים את הכרטיסים ישירות לטלפון הנייד באמצעות סמס או מייל וכשמגיעים לכניסה למגדל, ניגשים לעמדת התור המהיר (אקספרס) ופשוט מציגים את הסמארטפון ונכנסים מיד וללא תור.

איך קונים כרטיסים למסעדה המסתובבת בקצה המגדל?

כאמור, מעל מרפסת התצפית, ישנה גם מסעדה המסתובבת 360 מעלות ומציעה תצפית פנורמית נהדרת בזמן שאתם סועדים במסעדה. הכניסה למסעדה דורשת כרטיס נפרד הכולל בתוכו גם את מרפסת התצפית וגם את הכניסה למסעדה. מחיר כרטיס זה עומד על 28.5 יורו למבוגר והוא כולל התחייבות למקום במסעדה ליד החלון. שימו לב: כרטיס זה אינו כולל כמובן את התשלום על האוכל והשתייה עליו יש לשלם בנפרד ישירות למסעדה.

לחילופין, תוכלו לרכוש כרטיסים למגדל הכוללים גם את הארוחה במסעדה וכוללים למעשה כניסה למגדל וארוחה של 3 מנות, יין ושתיה חמה. הכל בכרטיס אחד שעלותו היא כ-105 יורו לאדם. תוכלו להזמין את הכרטיסים האלו בעמוד הבא.

כמו כן, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים למגדל יחד עם אטרקציות נוספות בברלין כגון כרטיסים למגדל הטלוויזיה + המוזיאון החדש (בעמוד הבא), כרטיסים למגדל הטלוויזיה + כרטיסים לאוטובוס תיירים (בעמוד הבא) או כרטיסים למגדל הטלוויזיה + מוזיאון עולם הגוף (בעמוד הבא).

שריינו תאריכים למגדל הטלוויזיה

איך מגיעים למגדל הטלוויזיה בברלין?

כאמור, המגדל שוכן בכיכר אלכסנדפלאץ שנחשב לאיזור סופר מרכזי בברלין. כל אוטובוס, חשמלית או רכבת המגיעה לכיכר, תיקח אתכם אל המגדל בקלות. יש לרדת בתחנת "Alexanderplatz".

שעות הפעילות ב-2024

הכניסה לתצפית המגדל ולמעשה, פתוחה בכל ימות השבוע. שעות הפעילות ב-2024 הן בין החודשים מרץ עד אוקטובר בין השעות 09:00 בוקר ועד חצות בלילה, ובין החודשים נובמבר עד פברואר בין השעות 10:00 בבוקר ועד חצות בלילה. שימו לב: הזמנים עשויים להשתנות. מומלץ לוודא טרם הגעה.

טיפים והמלצות על מגדל ברלין ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מקום מתוקתק ומסודר כמו שהגרמנים יודעים יותר טוב מכולם. המגדל מציג תצפית ממש מדהימה על העיר. אמנם המחיר קצת יקר, אבל לטעמי הוא שווה כל שקל. לא כל יום מגיעים לברלין וחבל לפספס הזדמנות".
  • "מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש כי התורים בקופות המקום ארוכים מאוד".
  • "המעליות לקומת התצפית מהירות בטירוף! 40 שניות בלבד".
  • "ישבנו גם במסעדת 360 מעלות שמעל המרפסת. חוויה מדהימה. האוכל בסדר. מחיר התפריט במסעדה הוא רגיל. לא יותר יקר בכל מסעדה נורמלית בתל אביב".
  • "אם אתם בטיול רומנטי או זוגי בברלין, אל תפספסו ביקור במסעדה המסתובבת. שווה כל שקל. קחו בחשבון שהמקום מאוד מבוקש ואם לא תזמינו מקום לפחות שבוע מראש, לא יישאר לכם מקום".
  • "מומלץ להגיע גם בלילה וליהנות מהנוף המרהיב ומהאווירה הרומנטית".

עוד מידע על ברלין באתר "מטיילים בעולם"

  • את המדריך הבא שהכנו על מלונות מומלצים בברלין אתם לא רוצים לפספס! כל המידע כולל מחירים עדכניים, איזורים מומלצים ללינה, טיפים, המלצות גולשים ועוד.
  • בואו להכיר את כל האטרקציות המומלצות של ברלין במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים בברלין? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברלין עם ילדים ב-2024.
  • אספנו לכם מבחר סיורים בברלין מומלצים שישדרגו לכם את הטיול ואת החוויה. אל תחמיצו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק