חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגדל החירות ניו יורק 2024 – כרטיסים, מחירים וכל המידע

מגדל החירות ניו יורק - כרטיסים, מחירים וכל המידע

כמה עולים כרטיסים למגדל One בניו יורק ב-2024? מהם סוגי הכרטיסים השונים? ומה הם כוללים? ומה חשבו על התצפית הגבוהה, המטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לבניין הגבוה ביותר בארצות הברית.

מגדל החירות בניו יורק (One World Observatory) המכונה גם "בניין One", נחשב בשנים האחרונות לאחת האטרקציות המבוקשות ביותר במנהטן עם תצפית 360 מעלות מדהימה ומרשימה ביותר לעיר ולאיזור – ככה זה כשמדובר בבניין הגבוה ביותר בארה"ב והשישי בגובהו בעולם כולו.

המגדל נמצא באיזור הוול סטריט במנהטן ובנוי בסמוך למקום בו ניצבו מגדלי התאומים עד לקריסתם באירועי 11 בספטמבר ב-2001. הבניין עבר גלגולים רבים ושינויים בתכנון עד שהוקם ונחנך בסופו של דבר ב-2014.

התצפית מהקומות ה-100, 101 ו-102 שבמגדל, היא נכון להיום נקודת התצפית הטובה והגבוהה ביותר במנהטן, ואליה מגיעים באמצעות מעליות מהירות ביותר הנחשבות לבין המהירות בעולם. התצפית היא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב כל תייר המגיע לניו יורק, כולל משפחות עם ילדים.

הכניסה לתצפית היא בתשלום כמובן ויש לרכוש כרטיסים בקופות לפני הכניסה. מכיוון שהתורים בקופות עמוסים מאוד במרבית המקרים, הדרך המומלצת והפופולרית ביותר כיום, היא לרכוש את הכרטיסים מראש באמצעות האינטרנט וכך לעקוף את התורים בקופות. פרטים נוספים, בהמשך המדריך.

מגדל החירות בניו יורק – מה אפשר לראות ולעשות שם?

התצפית במגדל היא כמובן גולת הכותרת של המקום בה ניתן לראות את כל העיר ב-360 מעלות ולצפות מגבוה בכל האטרקציות והבניינים שבעיר, אך כמו שרק האמריקאים יודעים לעשות, גם הדרך לשם והפעילות מסביב היא חוויה בפני עצמה. העלייה במעלית לקומה ה-100 של המגדל, היא סופר מהירה, והיא נחשבת לאחת המעליות המהירות ביותר בעולם.

כמו כן, במעלית עצמה, תוכלו בינתיים גם לראות במהירות את היסטוריית הבנייה בניו יורק לאורך השנים והמטיילים הישראלים הרבים שכבר עשו זאת, דיווחו על חוויה מדהימה. גם תצוגת תלת מימד מיוחדת תחכה לכם בקומה ה-100 ועוד הפתעות טכנולוגיות שונות ומגוונות.

חשוב לציין כי בניגוד לנקודות תצפית גבוהות אחרות, התצפית במגדל החירות היא סגורה ולכן מתאימה לביקור גם בימי החורף הקרים של מנהטן.

כרטיסים למגדל החירות ארה"ב – מהם הסוגים וכמה הם עולים ב-2024?

ובכן, ישנם שלושה סוגים שונים של כרטיסים למגדל החירות – כרטיס בסיסי (Standard Package), כרטיס משולב (Combination Package) וכרטיס הכל כלול (All Inclusive).

הכרטיס הבסיסי הוא הזול ביותר ועולה כ-47 דולר. כרטיס זה מקנה כניסה לקומות התצפית ללא הגבלת זמן. תוכלו לצפות בתצוגת נוף מרהיבה של מנהטן והאיזור כולו. הכרטיס גם כולל את תצוגת תלת המימד ואת העלייה במעלית כמובן.

הכרטיס השני (Combination Package) שמחירו הוא כ-58 דולר, מציע בדיוק את אותו הדבר כמו הכרטיס הבסיסי, רק שהוא מאפשר לכם להיכנס עם עדיפות וללא המתנה בכלל לפי השעה המדוייקת שבחרתם מראש בעת הזמנת הכרטיס. בנוסף, כרטיס זה יאפשר לכם גם אייפד עם הדרכה מותאמת.

הכרטיס היקר ביותר למגדל החירות, יעלה לכם כ-69 דולר. כרטיס זה מציע הגעה בעדיפות ראשונה גם ללא שעה מדוייקת. כך תצטרכו רק לבחור יום, ולהגיע בשעה הנוחה לכם ללא התחיבות, ולהיכנס מיד. בנוסף, תקבלו עוד שלל הטבות פרימיום שונות.

איפה כדאי לקנות כרטיסים למגדל החירות במנהטן?

ישנם לא מעט אתרי כרטיסים בינלאומיים המציעים כרטיסים למגדל האינטרנט. אחד המומלצים ביותר, הוא אתר "Tiqets" הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים. האתר מציע בעמוד הבא את כל סוגי הכרטיסים (מהבסיסי ועד לכרטיס הכל כלול) וגם כרטיסים משולבים למגדל החירות עם אטרקציות נוספות בניו יורק.

באתר זה, כרטיסים מגיעים ישירות לטלפון הנייד שלכם באמצעות סמס או מייל ואין צורך בהדפסה פיזית של הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים.

מגדל החירות במנהטן – דרכי הגעה ושעות פעילות

המגדל שנקרא גם מרכז הסחר העולמי החדש, ממוקם בדאונטאון בדרום מנהטן, סמוך לגראונד זירו (המקום שבו מגדלי התאומים קרסו). באיזור נמצאים גם מוזיאונים רבים כגון מוזיאון 9/11 ועוד ואפשר לשלב את הביקור במגדל עם אטרקציות נוספות באיזור.

ניתן להגיע לבניין בקלות מכל תחנת רכבת תחתית (יש לרדת בתחנת "Fulton Street") וגם באמצעות רשת האוטובוסים עם הקווים M20 או M55. הכתובת המדוייקת של המגדל היא: 285, Fulton St, 10006, New York. מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל.

המגדל פתוח בכל ימות השבוע החל מהשעה 08:00 או 09:00 בבוקר ועד 20:00 או 21:00 בערב (משתנה לפי התקופה).

טיפים והמלצות על מגדל החירות ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "תצפית מדהימה של 360 מעלות. אי אפשר לתאר במילים. קצת יקר, אבל שווה כל שקל. לא כל יום רואים כזה נוף".
  • "מתאים מאוד גם אם אתם עם ילדים קטנים".
  • "התורים בקופות עמוסים מאוד. כדאי לרכוש כרטיסים מראש באינטנרט".
  • "יש במקום גם בית קפה קטן וחנות מזכרות למי שמעוניין".
  • "מומלץ להגיע בשעות אחה"צ המאוחרות כדי להרוויח גם את השקיעה המדהימה. מחזה מרהיב".
  • "לא רואה ממטר את האמפייר סטייט בילדינג".
  • "המקום סגור. אין מה לדאוג מקור או מרוחות. למרות זאת, המזגנים קצת קרים, אז כדאי בכל זאת להגיע עם משהו חם ללבוש".

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק