חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סגרדה פמיליה ברצלונה – המדריך למטייל 2024 – כרטיסים וטיפים חשובים!

סגרדה פמיליה ברצלונה - המדריך למטייל - כרטיסים וטיפים חשובים!

מתכננים לבקר בכנסיית סגרדה פמיליה של גאודי בברצלונה? אתם לא לבד. אלפים רבים של תיירים מבקרים בה מדי יום. קבלו את המדריך המושלם והיעיל ביותר לביקור במקום ורכישת כרטיסים ללא תור לסגרדה פמיליה בברצלונה ב-2024.

עדכון למבקרי סגרדה פמיליה סגרדה פמיליה עמוסה מאוד עקב ביקוש רב בתאריכי הקיץ. מומלץ להצטייד בכרטיסים עוקפי תור (Fast Track) כמה שיותר זמן ראש כדי להבטיח לכם כרטיסים בתאריך ובשעה הנוחים לכם. תוכלו להזמין כרטיסים כאלו באתר הבא.

כנסיית סגרדה פמיליה (Sagrada Familia) היא אולי המבנה המרשים ביותר בברצלונה והיא נחשבת לאחת האטרקציות המרכזיות בעיר (לפי דירוג גולשי אתר טריפ אדווייזר, זוהי האטרקציה מס' 1 בברצלונה).

מדובר בכנסייה מרשימה שבנייתה החלה בסוף המאה ה-19 ע"י האמן והאדריכל הידוע אנטוני גאודי המזוהה רבות עם העיר הקטלונית. הכנסייה מורכבת משמונה צריחים גבוהים מאוד (בהמשך צפויים להיבנות עוד ארבעה), אליהם גם ניתן לעלות במעלית ולצפות משם בנוף המרהיב של ברצלונה.

בתוך המתחם, שהכניסה אליו היא בתשלום, ישנו מוזיאון מיוחד ובו תערוכות ומוצגים שונים על המבנה ומשם גם ניתן לעלות לתצפית מהצריחים. כרטיסי הכניסה כוללים גם גישה למוזיאון זה אך ישנם מתחמים אחרים להם נדרשים כרטיסים מיוחדים (פרטים על כך, בהמשך מדריך זה).

חשוב לדעת כי מדובר באטרקציה מרכזית ביותר בברצלונה והתורים לרכישת הכרטיסים באתר, עמוסים מאוד ונדרשת המתנה ארוכה ביותר. לכן, מרבית המטיילים בוחרים לרכוש כרטיסים מראש באינטרנט ולעקוף את התור הארוך לרכישת הכרטיסים בקופות, או לחלופין להגיע מוקדם לפני פתיחת הקופות כדי לחסוך את התורים.

כמה עולים כרטיסים לסגרדה פמיליה בברצלונה ב-2024 ומה ההבדל בין סוגי הכרטיסים?

ישנם כמה סוגים שונים של כרטיסים לסגרדה פמיליה כאשר המחיר ביניהם משתנה לפי סוג הכרטיס ולפי גיל המבקר. מחיר הכרטיס הבסיסי לסגרדה פמילה הכולל כניסה לאתר עצמו ללא עלייה למגדלים, עומד נכון ל-2024, על כ-33 יורו למבוגר (שימו לב: מבוגר, נחשב לאדם מעל גיל 30. אם אתם בין הגילאים 11 עד 29, תוכלו ליהנות מהנחה והכרטיסים יעלו כ-2 יורו פחות).

הכרטיס הבסיסי מקנה כניסה לכנסייה ולמוזיאון שבפנים, וגם כולל מדריך אודיו באפליקציה הכלול בכרטיס אך אינו כולל עלייה למגדלים. אם אתם רוצים לעלות גם למגדלים (מומלץ מאוד) וליהנות גם מנוף מרשים של ברצלונה, יש לרכוש כרטיסים מיוחדים הכוללים גישה למגדלים (Tower Access). מחיר כרטיסים אלו עומד על כ-46 יורו לאדם.

סוג נוסף של כרטיסים שמטיילים רבים בוחרים לקחת, הוא כניסה לסגרדה פמיליה באמצעות סיור מודרך עם מדריך מקומי שחי ונושם את ברצלונה ומעניק למבקרים הסברים וערך מוסף לביקור. מחיר הסיור עומד על כ-49 יורו וניתן להזמינו באתר הבא.

איפה כדאי לקנות כרטיסים לסגרדה פמיליה ואיך עוקפים את התור?

ניתן לרכוש את כל סוגי הכרטיסים בקופות הכנסייה במקום, אך זוהי האפשרות הפחות מומלצת ופופולרית כיום, וזאת מפני התורים הארוכים המשתרכים בקופות, ובעונות התיירות, התור יכול להימשך גם למעלה משעה. לכן, הדרך הפופולרית והמומלצת, היא להזמין את הכרטיסים מראש באמצעות האינטרנט וכך גם לשריין לעצמכם תאריך ושעה נוחים, וגם ולעקוף את התורים.

ניתן להזמין כרטיסים באתרי משרדי כרטיסים בינלאומיים רבים ברשת. אחד מהם הוא אתר "Tiqets" הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים והוא מציע בעמוד הבא כרטיסים לכניסה מהירה (Fast Track) לסגרדה פמיליה.

אחד היתרונות ברכישה מאתר זה, הוא האפשרות לקבל את הכרטיסים ישירות לטלפון הנייד שלכם באמצעות מייל או סמס וללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. כל מה שעליכם לעשות, הוא לגשת לכניסה ולהציג את הסמארטפון שלכם, ולהיכנס. האתר מציע גם תמיכה 24/7 בצ'אט אונליין.

כמו כן, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים לסגרדה פמיליה יחד עם אטרקציות מומלצות נוספות בברצלונה כגון כרטיסים לסגרדה פמיליה + פארק גואל המקסים (בעמוד הבא), כרטיסים לסגרדה פמיליה + קאזה באליו של גאודי (בעמוד הבא), או כרטיסים לסגרדה פמיליה + נסיעה באוטובוס התיירים Hop-on Hop-off (בעמוד הבא).

אתר נוסף בו תוכלו למצוא כרטיסים ואפשרויות כניסה שונות לסגרדה פמיליה הוא אתר התיירות המצוין "Get Your Guide" בעמוד הבא.

שריינו כרטיסים לסגרדה פמיליה

טיפים והמלצות על סגרדה פמיליה בברצלונה ממטיילים ישראלים ברשת:

  • "מבנה מדהים ביופיו. לא לוותר על המגדלים ועל האוזניות".
  • "עשו לעצמכם טובה ורכשו כרטיסים מראש. תורים מטורפים לקופות ואח"כ המתנה נוספת לשעה הפנויה".
  • "אפשר להגיע לשם בקלות עם המטרו. תחנה ממש ליד האתר".

עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר עוד אטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.
סגרדה פמיליה ברצלונה - המדריך למטייל - כרטיסים וטיפים חשובים!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
7 comments
Inline Feedbacks
View all comments
יונה
5 years ago

תודה רבה על המדריך. נעזרתי בכם.

מטיילים בברצלונה
5 years ago

אתר tiqets הוא אתר מצוין. הנוח ביותר שנתקלי בתחום. הכרטיסים הגיעו למייל בכמה שניות ונכנסנו בקלות לסגרדה.

פרייאר מי שמחכה בתור לקופות.

איציק

דינה
4 years ago

סגדרה פמיליה מקום מהמם. לא משנה כמה תראו אותו בתמונות, רק שתגיעו לשם מקרוב, תבינו כמה המקום מרשים. ממליצה מאוד להיכנס גם לבפנים. שווה כל שקל. לא חייבים לבלות שם שעות, אפשר גם להסתפק בשעתיים שלוש גג. מה שכן, התורים מאוד ארוכים בקופות אז כדאי להגיע עם כרטיסים מראש.

רון חכם
4 years ago

האם הכרטיסים כוללים גם את התצפית מהמגדלים?

רובי
4 years ago

ממליץ להגיע לשם בחורף. הרבה יותר רגוע שם והרבה יותר כיף.

IRIS
1 year ago

סחטיין עליכםן!!! אחלה אתר, ברור, מעוצב, מזמין. כל הכבוד!!

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק