חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לונדון איי – המדריך למטייל 2024: כל הפרטים על הגלגל הענק של לונדון

לונדון איי - המדריך למטייל: כל הפרטים על הגלגל הענק של לונדון

רוצים לדעת איך קונים כרטיסים ללונדון איי מבלי לעמוד בתור הארוך? במדריך הבא תוכלו למצוא את כל המידע על סוגי הכרטיסים השונים ללונדון איי, מחירים, וטיפים חשובים נוספים שכדאי לדעת לפני שאתם מגיעים לביקור בגלגל הענק של לונדון ב-2024. לגזור ולשמור.

הלונדון איי (London Eye) בלונדון – גלגל הענק מעל נהר התמזה המכונה גם "גלגל המילניום", הוא כיום אחת האטרקציות המזוהות והפופולריות ביותר בלונדון והפך כמעט לאתר חובה עבור כל תייר באשר הוא המבקר בעיר.

גובהו העצום של הלונדון איי, מאפשר תצפית נפלאה על העיר ומכיוון שהגלגל נע בצורה איטית ביותר, ניתן ליהנות מהנוף במשך כחצי שעה רצופה. הלונדון איי ממוקם באיזור מרכזי מאוד בלונדון, במרחק הליכה מבניין הביג-בן, ארמון ווסטמינסטר, האקווריום, מוזיאון הרפתקאות שרק ומוקדי עניין נוספים.

זהו לא מתקן אקסטרים או מפחיד ולכן נחשב גם לאטרקציה פופולרית גם בקרב משפחות עם ילדים. מכיוון שזהו אחד המקומות הפופולריים ביותר בלונדון, התורים לקופת הכרטיסים והתורים בכניסה למתקן, ארוכים ביותר ויכולים בזמן שיא, גם להגיע לכשעה וחצי המתנה ואף למעלה מכך. בהמשך המדריך, תוכלו ללמוד בדיוק כיצד לעקוף את התור הארוך.

כרטיסים ללונדון איי – איך עוקפים את התורים הארוכים?

כאמור, מדובר בתורי ענק גם בקופות הכרטיסים וגם עבור מי שכבר קנה כרטיסים רגילים ועדיין צריך להמתין בתור לכניסה. לכן, הדרך הטובה והמהירה ביותר להיכנס למתקן, היא באמצעות כרטיסים מהירים מיוחדים שעוקפים את התור אך מחירם הוא גבוה יותר.

הביג בן הנשקף מהלונדון איי
המראה של בניין הביג בן הנשקף מלונדון איי

מהם סוגי הכרטיסים ללונדון איי ומהם המחירים ב-2024?

הכרטיסים ללונדון איי נחלקים לכמה דרגות מחיר שונות. ישנם את הכרטיסים רגילים (Standard Entrance) בעלות של כ-44 יורו וכוללים כניסה לגלגל הכוללת שהייה של כ-30 דקות בתאים של הגלגל וחווית 4D במרכז המבקרים. כרטיסים אלו, גם אם נרכשו מראש באינטנרט, עדיין לא יקנו לכם עקיפת תורים ותיאלצו עדיין להמתין בתור (בעונות התיירות המבוקשות, יכול לקחת זמן רב).

לחילופין, תוכלו למצוא כרטיסי "פאסט טראק" (Fast Track) בעלות של כ-61 יורו והם מציעים כניסה מהירה ונוחה יותר לגלגל. באמצעות כרטיסים אלו, תוכלו להזמין מראש את השעה הרצויה ולהיכנס בדיוק בשעה שהזמנתם מראש באמצעות כניסה בתור המהיר. כך תוכלו לחסוך זמן רב של המתנה מיותרת בקופות. ואם אתם מגיעים בקבוצה גדולה, הגלגל מציע השכרת אחד התאים באופן פרטי לחלוטין. פרטים נוספים, תוכלו למצוא כאן.

איך ואיפה כדאי לקנות כרטיסים ללונדון איי?

אם אתם בונים על רכישת כרטיסים ללונדון איי במקום, תחשבו פעמיים. התורים לקופות הכרטיסים יכולים להימשך אפילו למעלה משעה בזמני שיא. לכן, הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר היא לרכוש את הכרטיסים באינטרנט לפי תאריך ושעה מדוייקים וכך לחסוך את התורים בקופות הכרטיסים. חשוב לציין כי גם קנייה אונליין של כרטיסים רגילים, לא תעניק לכם כניסה מהירה ועדיין תאלצו להמתין בתור בכניסה (אלא אם כן תרכשו את הכרטיסים המהירים או כרטיסי הפרימיום).

באתר "Tiqets" המעולה והפופולרי מאוד בקרב הישראלים, מציעים בעמוד הבא את כל סוגי הכרטיסים השונים ללונדון איי (רגילים או מהירים). יש לבחור תאריך ושעה ולאחר מכן לבחור את סוג הכרטיס שתבחרו (רגילים או מהירים). את הכרטיסים שתרכשו באתר, תוכלו להוריד ישירות לטלפון הנייד שלכם ללא צורך בהדפסת הכרטיסים.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות בלונדון, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "The London Pass" (לונדון פס) שעולה 85 יורו, וכולל כניסה חופשית למעל 80 אטרקציות ברחבי לונדון, כולל הידועות ביותר (מוזיאונים, אטרקציות וכד'). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס הזה בהחלט משתלם.

בנוסף, הכרטיס כולל גם כניסה חופשית לאוטובוס התיירים "Hop-On Hop-Off" שייקח אתכם לכל האיזורים המרכזיים ולארטקציות הידועות בלונדון. את רשימת כל האטרקציות הכלולות בכרטיס ומידע נוסף, תוכלו למצוא באתר הבא.

שעות פתיחה ודרכי הגעה ללונדון איי

שעות הפתיחה של הלונדון איי משתנות באופן קבוע. בגדול, השעות הן בין 10:00 בבוקר ל-18:00 עד 20:30 בערב. השעות הסופיות משתנות מדי חודש. אפשר לצפות בעמוד הבא באתר הרשמי בשעות הפעילות המדוייקות של המקום ב-2024.

הלונדון איי ממוקם ממש ליד מגדל הביג בן המפורסם ובניין הפרלמנט בווסמיניסטר. הכתובת המדוייקת של המקום היא Lambeth, SE1 7PB, London. מכיוון שמדובר במקום סופר מרכזי, ניתן להגיע אליו במרחק הליכה מכמה תחנות רכבת תחתית (Underground) שונות: תחנת ווטרלו, תחנת ווסטמיניסטר, תחנת Charing Cross או תחנת Embankment. התחנה הקרובה ביותר היא תחנת ווטרלו שהמרחק משם הוא כ-5 דקות הליכה.

טיפים והמלצות על הלונדון איי ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו במקום

  • "נוף מדהים וחוויה מאוד כיפית בלונדון. במיוחד עם ילדים. חצי שעה של נוף מקסים על עיר מקסימה. לא לפספס!".
  • "מומלץ להגיע בשעות השקיעה כדי ליהנות גם מתצפית יום וגם מתצפית לילה".
  • "התורים ארוכים מאוד. אנחנו השקענו מעט יותר וקנינו כרטיסים מהירים. בדיעבד, החלטה מצויינת. התורים הרגילים לוקחים שם לפחות חצי שעה".
  • "האקווריום של לונדון ומוזיאון שרק, ממוקמים צמוד לשם, אפשר לשלב את כולם במכה ולגמור בכמה שעות שלוש אטרקציות בבת אחת. לאחר מכן, אפשר לטייל בביג-בן ובשכונת ווסטמיניסטר המדהימה ולסיים יום שלם באיזור אחד".

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

 
  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון או טירת וינדזור. אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים יומיים מלונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק