חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טירת וינדזור אנגליה – המדריך למטייל 2024: כרטיסים, הגעה וטיפים חשובים!

טירת וינדזור אנגליה המדריך למטייל - כרטיסים, הגעה וטיפים חשובים!

כמה יעלו לכם כרטיסים לטירת וינדזור ב-2024 ואיך תוכלו להיכנס ללא המתנה ארוכה בתורים? מהי הדרך המומלצת ביותר להגיע לשם? מה בדיוק תוכלו לראות ולעשות בטירה? ואילו טיפים והמלצות העניקו המטיילים הישראלים למקום? אתר "מטיילים בעולם" עם עוד מדריך תיירות מעולה, והפעם, על טירת וינדזור המרשימה.

במרחק של כשעה נסיעה בלבד מלונדון, שוכנת לה טירת וינדזור (Windsor Castle) המרשימה, הנחשבת ליעד תיירותי מדרגה ראשונה ולאחת האטרקציות התיירותיות ביותר במסגרת טיולים מחוץ ללונדון. לאחרונה זכתה הטירה לחשיפה עצומה נוספת, זאת הודות לחתונתם של הנסיך הארי מייגן מרקל שהתקיימה בטירה והייתה אחד האירועים המתוקשרים ביותר בעולם.

טירת וינדזור היא הטירה המאויישת הגדולה בעולם ומארחת את משפחת המלוכה הבריטית בתקופות מסויימות עד היום. זוהי טירה ענקית החולשת על פני שטח עצום בגודלו הכולל גנים, צריחים, קפלות ומבנים נוספים. זאת הטירה ה-13 בגודלה בכל העולם וחלק גדול ממנה פתוח למבקרים שמגיעים לשם מרחבי כל העולם כולל מטיילים רבים גם מישראל.

כאמור, מדובר באטרקציה מאוד מבוקשת בקרב התיירים הרבים (כולל משפחות עם ילדים בלונדון) שמגיעים ברובם כטיול חד יומי מלונדון, והכניסה למקום כרוכה במקרים רבים בהמתנה ארוכה, אך בהמשך המדריך, נציג לכם כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם לעבור את תהליך הכניסה הצורה המהירה ביותר.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות בלונדון, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "The London Pass" (לונדון פס) שעולה 76 פאונד, וכולל כניסה חופשית למעל 80 אטרקציות ברחבי לונדון, כולל הידועות ביותר (מוזיאונים, אטרקציות וכד'). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס הזה בהחלט משתלם.

בנוסף, הכרטיס כולל גם כניסה חופשית לאוטובוס התיירים "Hop-On Hop-Off" שייקח אתכם לכל האיזורים המרכזיים ולארטקציות הידועות בלונדון. את רשימת כל האטרקציות הכלולות בכרטיס ומידע נוסף, תוכלו למצוא באתר הבא.

מה אפשר לראות ולעשות בביקור בטירת וינדזור?

טירת וינדזור שימשה ומשמשת עד היום את משפחות המלוכה הבריטית לדורותיהם כבר קרוב ל-1000 שנה ולכן, בסיור במקום תוכלו להתרשם ולצפות מקרוב בחדרים המפוארים הכוללים ציורים של אמנים ידועים ורהיטים מלכותיים הממוקמים ברובים באיזור הדירות המלכותיות (State Apartments), לבקר באיזור קפלת סנט ג'ורג' (St. George's Chapel) ששם התחתנו הארי ומייגן ושם תוכלו לצפות בחליפות של אבירים התלויות על הקיר.

אטרקציה נוספת שהייתה אחת הפופולריות ביותר בביקור בטירת וינדזור, היא בית הבובות של המלכה מרי (Queen Mary's Dolls' House) שהייתה לחביבת הקהל במקום, אך נכון לזמן כתיבת שורות אלו, בית הבובות סגור כעת למבקרים בעקבות שיפוצים עד להודעה חדשה ולא ברור מתי הוא ייפתח מחדש. גם הגנים המטופחים מסביב לארמון מעניקים ערך מוסף לביקור בטירה.

אם אתם מגיעים לטירה בין החודשים ספטמבר עד מרץ, תוכלו גם לבקר בדירות של המלך ג'ורג' ה-11 שנפתחו לא מזמן למבקרים ומכונות הדירות החצי מלכותיות (Semi-State Rooms) והם פתוחות רק בחודשים אלו.

כרטיסים לטירת וינדזור – מהם מחירי הכרטיסים ב-2024? ואיך תיכנסו בצורה המהירה ביותר?

מחיר הכרטיסים לטירת וינדזור נכון ל-2024, הוא כ-35 יורו למבוגר ו-17 יורו לילדים מתחת גיל 17. ילדים מתחת גיל 5 פטורים מתשלום ויכולים להיכנס בחינם. ניתן לרכוש את הכרטיסים בקופות במקום אך כדאי לקחת בחשבון שהתורים שם עמוסים ועמוסים מאוד. בנוסף, גם התורים לבידוק הביטחוני יכולים להימשך זמן מה ובאופן כללי, הכניסה למקום יכולה לקחת זמן מה.

אז כדי להימנע מההמתנה הארוכה למקום, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למהר את תהליך הכניסה:

ראשית, הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר היא לרכוש כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט. בצורה זו, כשתגיעו למקום, כל מה שתצטרכו לעשות, הוא להגיע לקופות המיוחדות של כרטיסים שהוזמנו מראש, להציג את הכרטיסים הדיגיטליים שרכשתם באינטנרט, ושם ימירו לכם את הכרטיסים לכרטיסים רגילים. כך, תוכלו לחסוך את התור לקופה הרגילה.

ישנם אתרים רבים המציעים כרטיסים לטירת וינדזור באינטרנט. אחד מהם הוא אתר "Tiqets" הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים והוא מציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. בנוסף, תוכלו לבטל או לשנות את הכרטיס ללא תשלום עד 24 שעות לפני תאריך ההגעה.

טיפ נוסף וחשוב לכניסה מהירה, הוא שעת ההגעה. מסתבר, שעל פי רוב ביקורות הגולשים ברשת, רוב המבקרים בטירת וינדזור, מגיעים לשם מוקדם בשעות הבוקר (כנראה מכיוון הרצון לחזור בשעה מוקדמת ללונדון) ולכן העומס העיקרי במקום הוא בשעות אלו. אם תתכננו את הטיול שלכם מלונדון לשעות הצהריים המאוחרות, תוכלו להגיע בשעות רגועות יותר וכל תהליך הכניסה יהיה קצר וקל יותר.

איך מגיעים מלונדון לטירת וינדזור?

כאמור, המרחק בין לונדון לטירת וינדזור הוא כשעה נסיעה בלבד וניתן להגיע לשם יחסית בקלות בעזרת התחבורה הציבורית של אנגליה, או לחילופין, כפי שרבים מהמטיילים בוחרים לעשות, לרכוש כרטיסי הכל כלול מיוחדים הכוללים נסיעה הלוך חזור ממרכז לונדון לטירה באוטובוס פרטי, כרטיס כניסה לטירה ומדריך אנושי (בשפה האנגלית) שיעניק לכם גם סיור מודרך במקום. כל זה כאמור, בכרטיס אחד.

אם תבחרו להגיע עצמאית לטירה, ניתן לקחת את הרכבת "National Rail Enquiries" ולרדת בתחנות 'Windsor & Eton Central' או 'Windsor & Eton Riverside'. ניתן גם להגיע באוטובוס של חברת ההסעות הבריטית "Green Line" שמציעה הסעות יומיות לוינדזור בקו מס' 702 היוצא מתחנת Greenline Coach הנמצאת ליד תחנת ויקטוריה המרכזית. אפשר גם להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם עד למקום כולל הדרכה בתחבורה הציבורית.

טיפים והמלצות על טירת וינדזור ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מקום יפה ומרשים עם אווירה נפלאה. דורש נסיעה מלונדון ו"מבזבז" כחצי יום אבל זה שווה את זה לגמרי".
  • "מתאים גם למשפחות עם ילדים".
  • "שווה ביותר! יש ליד הטירה מרכז קניות גדול ומתחם חנויות, מסעדות ופאבים שאפשר לסיים שם את הביקור לפני שחוזרים חזרה ללונדון".
  • "כדאי לתפוס גם את חילופי משמר המלכה (בדומה לארמון בקינגהאם)".
  • "מומלץ להזמין כרטיסים מראש. התורים בקופות ארוכים".

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

 
  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • מטיילים עם ילדים בלונדון? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על לונדון עם ילדים ב-2024.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון ועוד… אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים מחוץ ללונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק