חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טופ אוף דה רוק במרכז רוקפלר בניו יורק – המדריך למטייל הישראלי 2024

טופ אוף דה רוק במרכז רוקפלר בניו יורק - המדריך למטייל הישראלי

האם כדאי לעלות לתצפית במרכז רוקפלר ומהם מחירי הכרטיסים נכון ל-2024? מה אפשר לראות שם? איך מגיעים? מה ההבדל בינו לבין התצפית מבניין האמפייר סטייט? ואילו טיפים והמלצות העניקו למקום המטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? קבלו את המדריך השלם לתצפית המפורסמת המכונה טופ אוף דה רוק (Top of the Rock) בניו יורק.

טופ אוף דה רוק (Top of the Rock) הוא כינוי לנקודת התצפית הידועה מהמגדל הגבוה של רוקפלר סנטר (Rockefeller Center) ויחד עם נקודות תצפית ידועות נוספות כמו האמפייר סטייט בילדינג או מגדל החירות, זהו אחד האטרקציות הפופולריות והמתויירות ביותר במנהטן. באתר טריפ אדוויזר, דורגה התצפית במקום ה-7 מבין למעלה מ-1000 אטרקציות שונות בניו יורק.

התצפית ממוקמת במרכז רוקפלר הנחשב למונומנט מרכזי וידוע ביותר במנהטן וכולל בתוכו קומפלקסים ומבנים רבים נוספים כמו למשל אולם רדיו סיטי, אולפני NBC (שם מצולמת תוכנית הטוק שואו הידועה של ג'ימי פאלון ותוכניות מפורסמות נוספות של הערוץ) ועוד מתחמים נוספים. נקודת התצפית הידועה, שנמצאת בבניין המרכזי במרכז רוקפלר, מכונה "טופ אוף דה רוק" ועברה שיפוץ נרחב לאחרונה. היא ממוקמת בקומה ה-70 ומאפשרת לצפות בסנטרל פארק, בשדרות המרכזיות של מנהטן וגם את בניין האמפייר סטייט במלוא הדרו.

כדי ליהנות בצורה האופטימלית ביותר מנקודת תצפית זו, ההמלצה הגורפת בקרב כל המבקרים והגולשים שכבר ביקרו שם, היא להגיע בשעות אחרי הצהריים המאוחרות, סמוך לשעת השקיעה ואז ליהנות גם מהנוף ביום ולאחר מכן מהנוף של מנהטן בשעות הערב.

כרטיסים לטופ אוף דה רוק במרכז רוקפלר – מהם המחירים ב-2024?

מחיר הכרטיסים לתצפית במרכז רוקפלר בניו יורק עומד על כ-44 דולר למבוגר וכ-37 דולר לילד (גילאי 6-12). הדרך המומלצת והפופולרית ביותר כיום להיכנס לטופ אוף דה רוק, היא באמצעות רכישת כרטיסים דיגיטליים מראש באינטנרט. ניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות אתר "Tiqets" למשל, בעמוד הבא, הנחשב לאתר ידוע ופופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים.

באמצעות אתר זה, תוכלו לרכוש כרטיסים דיגיטליים לטופ אוף דה רוק ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים (פשוט סורקים את הכרטיס בסמארטפון שלכם בכניסה לתצפית).

בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים לטופ אוף דה רוק יחד
עם אטרקציות נוספות כגון כרטיסים לטופ אוף דה רוק + מוזיאון 9/11 (בעמוד הבא), כרטיסים לטופ אוף דה רוק + מוזיאון מומה (בעמוד הבא), כרטיסים לטופ אוף דה רוק + מוזיאון אינטרפיד המצוין (בעמוד הבא) או כרטיסים לטופ אוף דה רוק + פסל החירות (בעמוד הבא).

שריינו תאריכים לטופ אוף דה רוק

התצפית במרכז רוקפלר – דרכי הגעה ושעות פעילות

מרכז רוקפלר ממוקם בלב מרכז מנהטן בין רחוב 48 לרחוב 51, לא רחוק מהסנטרל פארק, הטיימס סקוור ואטרקציות מרכזיות נוספות בעיר. ניתן להגיע לשם בקלות רבה בעזרת הרכבת התחתית של מנהטן (סאבווי) או באמצעות האוטובוסים. אם אתם מגיעים עם הסאבווי, תוכלו לקחת את הקווים B, D, F, M ולרדת בתחנת Street Rockefeller Center stop.

הכניסה למתחם התצפית היא ברחוב 50 בין השדרה החמישית לשישית. מומלץ מאוד להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם עד לפתח המקום מכל מקום שתפעילו אותה. שעות הפעילות של התצפית היא בכל יום בשבוע בין השעות 08:00 בבוקר ל-00:00 בלילה. הכניסה האחרונה מתאפשרת ב-23:00 בלילה והמעלית האחרונה עולה לתצפית ב-23:15 בלילה.

טיפים והמלצות על התצפית טופ אוף דה רוק ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "המקום גבוה מאוד וחלק מהתצפית נמצאת באוויר הפתוח. כדאי ללבוש משהו חם".
  • "מומלץ מאוד להגיע קצת לפני השקיעה וליהנות גם מהיום וגם מהלילה. המראה שנשקף – לא פחות ממהמם!".
  • "היינו גם באמפייר ולא ויתרנו גם על התצפית ממגדל רוקפלר. לא מתחרטת לרגע אחד".
  • "היתרון הגדול של "טופ אוף דה רוק" על האמפייר סטייט – מהאמפייר סטייט לא רואים את האמפייר סטייט עצמו :)".
  • "המבט מעל על הסנטרל פארק הוא פשוט מדהים. גם הטיפוס במעלית לתצפית הוא חוויה בפני עצמה. אסור להחמיץ!".

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק