חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וולנדם, זאנסה סכאנס ומארקן 2024 – טיול בכפרי הדייגים בהולנד

וולנדם, זאנסה סכאנס ומארקן - טיול בכפרי הדייגים בהולנד

טחנות רוח, כפכפי עץ, תלבושות הולנדיות מסורתיות והכנת גבינות אותנטיות. כל אלו ועוד תוכלו למצוא בכפרי הדייגים ההולנדיים המקסימים וולנדם, זאנסה סכנאס ומארקן. אז כמה יעלה סיור יומי מאמסטרדם לכפרים אלו? מה אפשר לראות שם? ולמי זה מתאים? במדריך הבא שהכנו עבורכם.

במרחק של כעשרים דקות נסיעה בלבד מאמסטרדם, שוכנים להם כמה כפרי דייגים ציוריים ומקסימים המושכים אליהם מטיילים רבים מרחבי העולם מתוכם גם תיירים ישראלים רבים שמגיעים לבקר בטחנות הרוח המפורסמות, בתי עץ על המים, לטעום גבינות מיוחדות ובקיצור, לחוות אווירה הולנדית אותנטית במיטבה המתאימה מאוד גם לטיולי משפחות עם ילדים.

ישנם לא מעט כפרי דייגים מסביב לאמסטרדם אך ניתן לומר כי שלושת הכפרים זאנסה סכנאס (Zaanse Schans), וולנדאם (Volendam) ומארקן (Marken) שממוקמים קרוב מאוד לאמסטרדם, הם הפופולריים ביותר בקרב התיירים, כאשר גם בקרב חברות התיירות הרבות, שלושת הכפרים האלו בדרך כלל מחוברים לטיול אחד העובר בשלושתם. הקירבה של הכפרים האלו לאמסטרדם הופכת את הטיול אליהם לקליל ומהיר ולפופולרי מאוד.

כמה יעלה טיול יומי לוולנדם, זאנסה סכאנס ומארקן ב-2024?

טיולים מאורגנים לשלושת הכפרים האלו נמשכים בדרך כלל כ-5 שעות כשהם יוצאים באמסטרדם וכוללים ביקורים באטרקציות ידועות בעיירות. המחיר הממוצע עבור טיול כזה עומד על בין 30 ל-70 יורו לאדם כשהמחיר כולל את הנסיעות, השייט והכניסות לאטרקציות השונות.

ישנם אתרי תיירות רבים המציעים טיול יומי לכפרי הדייגים האלו ליד אמסטרדם. אחד הפופולריים ביותר, הוא הטיול של אתר "Tiqets" שנחשב לאתר מצוין ואהוד במיוחד על המטיילים הישראלים והוא מציע בעמוד הבא טיול כזה שעלותו היא כ-37 יורו לאדם.

הטיול יוצא בשני מחזורים קבועים יומיים  והוא נמשך 5 וחצי שעות. לאחר הרכישה, תקבלו את הכרטיסים ישירות לטלפון הנייד שלכם ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. יש להגיע למשרד של החברה המפעילה את הטיול הממוקם ליד התחנה המרכזית של אמסטרדם בכתובת: De Ruijterkade 34a, 1012 AA, Amsterdam ולהציג את הסמארטפון שלכם.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות באמסטרדם בפרט ובהולנד בכלל, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "I amsterdam" שעולה 60 יורו, וכולל כניסה חופשית לאינספור אטרקציות ברחבי אמסטרדם והולנד, כולל הידועות ביותר (מוזיאון ואן גוך, רייקסמוזיאום, מאדאם טוסו ועוד אטרקציות רבות). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא באתר הבא.

אז מה אפשר לעשות ולראות בכפרים המקסימים האלו?

וולנדם (Volendam‬) – מעולה למשפחות עם ילדים

וולנדם היא אחת מעיירות הדייגים המפורסמות והידועות ביותר בהולנד והיא עמוסה בתיירים מכל העולם בכל עונות השנה וביניהם גם משפחות עם ילדים רבות. העיירה ידועה בעיקר בזכות התרבות ההולנדית האותנטית שהיא מייצגת.

זאת עיירה ציורית ופסטורלית בה ניתן ליהנות מבתי העץ החמודים, יריד תלבושות הולנדי אותנטי, דוכני אוכל מקומי ועוד טעימות רבות מהמסורת ההולנדית.

מוזיאון צ'יז פקטורי בוולנדם
מוזיאון צ'יז פקטורי בוולנדם

מומלץ לבקר בשלושת המוזיאונים הידועים של העיירה שהם מוזיאון וולנדאם, Palingsound Museum and eel smokehouse והמוזיאון צ'יז פקטורי. כמו כן, מומלץ גם לאכול ארוחת דגים טובה באחד מדוכני האוכל הרבים הפזורים בעיירה הנחשבים לטובים ביותר בהולנד.

זאנסה סכאנס (Zaanse Schans‬) – טחנות רוח ומוזיאונים מקסימים

הכפר זאנסה סכנאס ידוע ומזוהה בעיקר בזכות טחנות הרוח המפורסמות שבו שבוודאי יצא לכם לראות בתמונות בעבר. זהו מקום יפיפה ומומלץ מאוד לילדים.

טחנות הרוח של זאנסה סכאנס
טחנות הרוח של זאנסה סכאנס

טחנות הרוח שבזאנסה סכנאס מוקפות בדשא רחב וירוק היוצר תחושה פסטורלית ומקסימה ובכל אחת מהן תמצאו גם מוזיאון קטן שמציג את ההיסטוריה והמורשת ההולנדית.

הכפר מלא במוזיאונים נחמדים כמו מוזיאון השעון, מוזיאון נעלי העץ, בית האריגה ועוד. מומלץ לבקר גם במגבנה שבה אתם והילדים תוכלו ללמוד כיצד מכינים את הגבינות ההולנדיות המפורסמות.

בקיצור, אם ההיסטוריה ההולנדית מרתקת אתכם, ביקור בעיירה זו, היא אחד הדברים הקרובים ביותר דרכם תוכלו לחוות זאת.

מארקן (Marken‬) – צפו בהכנת כפכפי העץ ההולנדיות המפורסמות

עוד כפר דייגים הולנדי אותנטי ומפורסם, ויש שיגידו האותנטי ביותר, הוא הכפר מארקן שממוקם גם הוא כעשרים דקות נסיעה מאמסטרדם ונמצא סמוך לוולנדם.

גם במארקן אפשר למצוא את החנויות הקטנות של האמנים ההולנדים המסורתיים ולצפות במלאכת הכנת הנעליים ההולנדיות המפורסמות. גם כאן תמצאו בתי עץ מקסימים המשקיפים על המים ותוכלו לבקר במוזיאון מארקן שמציע תצוגה נפלאה של הלבוש ההולנדי המסורתי.

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • אספנו לכם אטרקציות באמסטרדם שנחשבות לטובות ולמומלצות ביותר בעיר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מחוץ לאמסטרדם מומלצים ופופולריים של חברות הטיולים הטובות ביותר. הכינו את המצלמות!
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של טיולים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק