חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הר מונז'ואיק ברצלונה 2024 – המדריך השלם לביקור וטיול בגבעה המקסימה

הר מונז'ואיק ברצלונה - כל מה שתרצו לדעת!

מה אפשר לראות במונז'ואיק? איך מגיעים לשם וכמה זה יעלה לכם? ומה חשבו על האיזור המטיילים הישראלים ברשת? קבלו את המדריך הטוב ביותר לטיול מושלם בהר מונז'ואיק.

אם אתם מגיעים לברצלונה עם ילדים, אסור לכם לפספס טיול בהר מונז'ואיק הנחשב לאחת האטרקציות המשפחתיות הידועות והפופולריות ביותר בברצלונה. גבעה זו מכילה כמה מהאטרקציות ומוקדי העניין הידועים ביותר בעיר ומציג גם נקודת תצפית נפלאה על כל ברצלונה.

נוף מהר מונז'ואיק בברצלונה

פירוש שמו של הר מונז'ואיק (‪Montjuic‬), הוא ככל הנראה "הר היהודים" שנקרא כך בעקבות בית הקברות היהודי שהיה במקום. אך אם תעמיקו בנושא בערך בויקיפדיה, תגלו כי ישנם סברות נוספות לגבי השם. כך או כך, אין מחלוקת על כך שבית קברות יהודי היה שם בעבר (למרות שכיום הוא אינו קיים ואת שרידיו ניתן למצוא במוזיאון הממוקם ברובע הגותי).

איך מגיעים (עולים) לגבעת מונז'ואיק?

גבעת מונז'ואיק אינה גבוהה במיוחד וישנן כמה דרכים נפוצות להגיע לשם. אחת הדרכים הפופולריות ביותר היא באמצעות הרכבל שבעזרתו נהנים גם על הדרך מהנוף המקסים של העיר. מחיר הכרטיסים לרכבל למונז'ואיק הוא כ-14 יורו וניתן לרכוש את הכרטיסים גם באינטרנט ללא צורך בהדפסת הכרטיס (פשוט מציגים את הסמאטרפון בכניסה).

את הכרטיסים לרכבל למונז'ואיק אפשר לרכוש באמצעות אתר Tiqets המצוין בעמוד הבא ובאתרים נוספים ברשת. ב-Tiqets מציעים גם כרטיסים משולבים לרכבל יחד עם אטרקציות נוספות באיזור כמו למשל כרטיסים לרכבל + האקווריום של ברצלונה (בעמוד הבא), כרטיסים לרכבל + גן החיות של ברצלונה (בעמוד הבא) או כרטיסים לרכבל + פואבלו אספניול (בעמוד הבא).

הרכבל למונז'ואיק
הרכבל למונז'ואיק. תמונה: Robert. Photography פליקר cc

דרך נוספת ומהירה מאוד להגיע לגבעה היא באמצעות הפוניקולר המתחבר לרשת המטרו של ברצלונה, ואילו לבעלי הכושר הגופני מביניכם, ניתן גם לעלות ברגל וליהנות מהאווירה (מומלץ בשעות אחר הצהריים כדי להימנע מהשעות החמות). ישנם גם בדרך, הרבה מדרגות נעות כך שזה הרבה פחות נורא ממה שזה נשמע.

כך או כך, את הירידה מההר בוחרים מרבית המטיילים לרדת ברגל וליהנות מנוף מקסים ושקט. בסוף הירידה תוכלו לקנח במופע המזרקות המרהיב של מזרקת הקסם של ברצלונה.

אילו אטרקציות תמצאו במונז'ואיק?

כאמור, איזור המונז'ואיק מכיל כמה מן האטרקציות הידועות ביותר בברצלונה אך ראשית, המקום כולו מוקף בפארק ירוק ונקי שנעים פשוט לטייל בו ולהתרשם מהתצפית המקסימה על העיר. בין האטרקציות הידועות שתמצאו בגבעה כדאי לציין את האצטדיון האולימפי שנבנה לכבוד אולימפיאדת ברצלונה ב-1992, את מגדל התקשורת העתידני והמקסים, את המוזיאון לאמנות חואן מירו לחובבי האמנות המודרנית (בתשלום – 12 יורו למבוגר), וכמובן את טירת מונז'ואיק שרבים מהמטיילים הישראלים בוחרים גם להיכנס לבפנים (הכניסה בתשלום).

מגדל התקשורת במונז'ואיק
מגדל התקשורת העתידני במונז'ואיק

כדאי לציין שאיזור מונז'ואיק כולו מכיל גם אטרקציות ידועות הממוקמות למרגלות הגבעה כמו למשל מזרקת הקסם המפורסמת, הארמון הלאומי המרשים או הכפר הספרדי פואבלו אספניול. בגדול, כדאי להקדיש למקום כולו לפחות חצי יום עם עדיפות ליום שלם כדי למצות אותו היטב.

טיפים והמלצות להר המונז'ואיק בברצלונה ממטיילים ישראלים ברשת

  • "מקום מקסים! לא לפספס! לבלות בו חצי יום בכיף".
  • "הטיול באיזור כולו משלב הרבה הליכה. מומלץ להגיע עם נעליים נוחות".
  • "לא לוותר על הרכבל. שווה את ה-15 יורו".
  • "כדאי לרדת ברגל ולא ברכבל כדי לבקר גם באצטדיון הלאומי".

עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר עוד אטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
רון
1 year ago

מופע המזרקות הוא פשוט מופע מדהים. עשרות אלפי אנשים מתקבצים סביב המופע. מחזה מרהיב. לא להחמיץ

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק