חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המחזמר אלאדין בלונדון 2019 – מחירים, כרטיסים וכל מה שצריך לדעת!

המחזמר אלאדין בלונדון 2019 - מחירים, כרטיסים וכל מה שצריך לדעת!

המחזמר אלאדין בלונדון של דיסני, הוא אחד ממחזות הזמר המבוקשים והמצליחים ביותר בווסט אנד ומטיילים ישראלים רבים כבר זכו לצפות בו. אז כמה יעלו לכם כרטיסים? איך קונים? ומי המשתתפים? כל מה שצריך לדעת על המחזמר המדובר בכתבה הבאה שהכנו לכם.

אחד הטרנדים החמים ביותר בקרב התיירים בלונדון השנה, הוא ללא ספק המחזמר אלאדין המדובר של חברת דיסני שעלה השנה בווסט אנד בלונדון ורץ במקביל גם להוצאת הסרט החדש והמצליח של החברה. זהו המחזמר המבוקש ביותר כיום מבין מחזות הזמר בלונדון והוא ימשיך לרוץ עד לסוף חודש אוגוסט 2019.

מדובר בהפקת ענק ומושקעת ביותר של דיסני המבוססת כמובן על הסרט הקלאסי והמקורי מ-1992, שכבר זכה לגרסת במה בברודווי שבניו יורק לפני כמה שנים וזכה להצלחה עצומה. עתה, הוא מגיע בהפקה חדשה הכוללת את כל השירים המקוריים מהסרט לצד שירים חדשים שנכתבו במיוחד להפקה הנוכחית.

המחזמר זכה לביקורות ושבחים רבים בתקשורת הבריטית ובקרב חובבי המיוזיקל מרחבי העולם וגם מטיילים ישראלים רבים שביקרו השנה בלונדון, בחרו ללכת למחזמר המדובר שזוכה לביקוש רב בקופות הכרטיסים ומומלץ מאוד להזמין אליו כרטיסים מראש וכמה שיותר זמן לפני התאריך, זאת כדי להבטיח לכם מקומות טובים וכרטיסים זולים (פרטים נוספים, בהמשך העמוד).

מי השחקנים המשתתפים במחזמר אלאדין בלונדון ב-2019?

שלושת התפקידים הראשיים במחזמר הם השחקנים מת'יו קרוק (Matthew Croke) – זמר ושחקן צעיר ומבטיח, שיגלם את דמותו של אלאדין, השחקנית האמריקנית קורטני ריד (Courtney Reed) שגילמה את יסמין במחזמר בברודווי ותגלם אותה גם בהפקה הנוכחית הלונדונית, והזמר והשחקן טרבור דיון ניקולס (Trevor Dion Nicholas) הנחשב לכוכב ברודווי גדול שמגיע לראשונה לווסט אנד הלונדוני ויגלם את הג'יני.

שחקנים נוספים שלוקחים חלק במחזמר, הם פרד ג'והנסון המגלם את ג'אפר, ג'רמיין וודס בגילומו של לאגו, אירווין איקבאל המגלם את הסולטן, לאון קרייג שמשחק את בבקק, דניאל די בורז' המגלם את דמותו של קאסים ואת השחקן ג'וליאן קאפולי שמגלם את דמותו של עומר.

איפה מציג המחזמר ואיך מגיעים לשם?

המחזמר ירוץ בתיאטרון פרינס אדוארד הידוע (Prince Edward Theatre) הממוקם בלב הווסט אנד בלונדון בכתובת Old Compton St, Soho, London W1D 4HS. התיאטרון ממוקם באיזור מרכזי ביותר בלונדון, ותוכלו להגיע לשם במרחק הליכה קצר מהקובנט גארדן, כיכר טרפלגר או כיכר פיקדילי.

מתי מציג המחזמר?

המחזמר רץ בהצלחה לאורך כל 2019 וימשיך לרוץ גם לאורך החודשים הקרובים יוני ויולי אוגוסט כשהוא מציג הופעות מדי ערב בשעה 19:30 בערב ובימים מסויימים אף הצגות יומיות בשעה 14:30 בצהריים.

כרטיסים למחזמר אלאדין בלונדון 2019 – מהם מחירי הכרטיסים ואיך קונים?

מחירי הכרטיסים למחזמר אלאדין מתחילים ב-30 פאונד לאדם לכרטיסים הזולים ביותר ומטפסים מעלה עד ל-120 פאונד לכרטיסים במקומות הישיבה הטובים ביותר בתיאטרון. כמות הכרטיסים שנשארו להצגות עד לסוף אוגוסט היא לא גדולה וכדאי מאוד לשריין כרטיסים כמה שיותר זמן מראש, אחרת פשוט לא יישארו לכם כרטיסים.

את הכרטיסים לאלאדין בלונדון, ניתן להמזין מראש באמצעות האתר "London Theatre Direct" הנחשב למשרד הכרטיסים הגדול והמוביל בבריטניה למחזות זמר והצגות והוא מציע בעמוד הבא כרטיסים לכל ההצגות של אלאדין עד לסוף חודש אוגוסט 2019. בדרך זו, תוכלו להבטיח לכם מקומות טובים ובמחירים הזולים לפני שייגמרו.

מהו אורכו של המחזמר?

שעתיים וחצי כולל הפסקה.

האם הוא מתאים לילדים ומאיזה גיל?

המחזמר בהחלט מומלץ גם לילדים כאשר ניתן להגיע עם ילדים החל מגיל 3. ילדים עד גיל 16, חייבים לשבת לצד מבוגר.

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2021. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • מטיילים עם ילדים בלונדון? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על לונדון עם ילדים ב-2021.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון או טירת וינדזור. אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. תוכלו למצוא את המומלצות שבהן בעמוד הבא.
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2021. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק