חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המוזיאון לתולדות האמנות וינה 2024 – המדריך השלם לביקור במוזיאון

המוזיאון לתולדות האמנות וינה - המדריך השלם לביקור במוזיאון

מה אפשר לראות במוזיאון לתולדות האמנות בוינה? כמה יעלו הכרטיסים למוזיאון ב-2024 ואיפה כדאי לקנות? ומה חשבו על המוזיאון המטיילים הישראלים שכבר ביקרו בו. קבלו את המדריך השלם לביקור באחד המוזיאונים החשובים בוינה בפרט ובעולם בכלל.

המוזיאון לתולדות האמנות בוינה או בגרמנית (לאט לאט, מילה קצת ארוכה) – "Kunsthistorisches Museum" הוא אחד המוזיאונים הבולטים בוינה ואחד החשובים ביותר בעולם מבין מוזיאוני האמנות השונים. מוזיאון זה דורג במקום ה-7 באתר טריפ אדווייזר ברשימת האטרקציות המומלצות ביותר בוינה מתוך כ-800 אטרקציות שונות.

המוזיאון מחזיק באוסף גדול מאוד של יצירות אומנות שמקורם באוסף של בית המלוכה ההבסבורגי ושוכן במבנה גדול ומרשים שנחשב לאחד המונומנטים הידועים ביותר בוינה. המוזיאון ממוקם באיזור רובע המוזיאונים בוינה וקרוב למוזיאונים ואטרקציות רבות בעיר. מוזיאון אלברטינה ממוקם כ-12 דקות הליכה משם וקתדרלת סטפנוס הקדוש הידועה, נמצאת כ-16 דקות הליכה.

המוזיאון מחזיק באוסף אמנות נחשב מאוד הכולל פריטי אמנות של האמנים הידועים ביותר כמו רמברנדט, רובנס ואחרים אבל בעיקר ידוע בזכות האוסף של האמן הפלמי פיטר בריוגל האב שנמצא באגף המרכזי של המוזיאון ונחשב לאוסף הגדול ביותר בעולם של יצירותיו.

מה אפשר לראות במוזיאון?

המוזיאון מחולק לחמישה אגפים הפזורים על פני 2 קומות – האגף לאומנות ממצרים העתיקה, האגף הרומי, אגף מטבעות, אגף לפיסול וכלים אומנותיים והאגף המרכזי והידוע שבו מוצגים פריטי האומנות והאוספים הידועים ביותר במוזיאון.

לאורך כל האגפים ישנם ספסלים והסברים מפורטים על התצוגה ועל הפריטים. ניתן ואפילו מומלץ, לרכוש בכניסה אוזניות עם הסבר קולי שמוסיף הרבה לחוויה בביקור. ישנו גם בית קפה הממוקם בקומה השנייה של המוזיאון אם רוצים לעצור לאתנחתא קלה.

בין היצירות הידועות והמפורסמות ביותר במוזיאון, ניתן לציין את הציורים "אומנות הציור" של ורמיר, את הציורים "ציידים בשלג", "שובו של העדר", "חתונה כפרית" ועוד של ברויגל, הציור "קיץ" של האמן האיטלקי ג'וזפה ארצ'ימבולדו או הציור "Madonna del Prato" של רפאל.

כרטיסים למוזיאון לתולדות האמנות בוינה – מהם המחירים ב-2024 והיכן קונים?

מחיר הכרטיסים למוזיאון לתולדות האמנות בוינה נכון להיום, עומד על כ-21 יורו לאדם (מעל גיל 19). ילדים מתחת גיל 19 יכולים להיכנס למוזיאון בחינם. הכרטיסים כוללים את הכניסה למוזיאון וכניסה לכל התערוכות המתחלפות.

ניתן לרכוש את הכרטיסים בקופת המוזיאון אך לא מומלץ כל כך לעשות זאת בתקופת הקיץ או בתקופות בהן ישנן הרבה תיירים בוינה. בתקופות אלו, המוזיאון עמוס במבקרים והתורים בקופות הכרטיסים ארוכים ביותר. לכן, מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש באינטרנט לפי תאריך ושעה מוגדרים כדי להגיע ולחסוך את התורים הארוכים בקופות.

ישנם לא מעט אתרים בהם תוכלו להזמין כרטיסים באינטרנט למוזיאון. אחד מהם הוא אתר "Tiqets" המצוין, שנחשב אחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, והוא מציע בעמוד הבא כרטיסים למוזיאון תולדות האומנות בוינה אותם ניתן להוריד ישירות לטלפון הנייד באמצעות סמס או מייל, ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מגיעים עם הסמארטפון, ונכנסים.

בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים למוזיאון יחד עם אטרקציות נוספות כגון כרטיסים למוזיאון לתולדות האמנות + ארמון בלוודר (בעמוד הבא), כרטיסים למוזיאון לתולדות האמנות + מוזיאון אלברטינה (בעמוד הבא) או כרטיסים למוזיאון לתולדות האמנות + מוזיאון לאופולד (בעמוד הבא).

שעות פעילות ודרכי הגעה

שעות הפעילות למוזיאון משתנות בהתאם לעונה. בתקופת החורף, המוזיאון פתוח בימי שלישי עד ראשון בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב ובימי חמישי עד 21:00 בערב. בתקופת הקיץ, בין החודשים יוני עוד אוגוסט ובין חודש אוקטובר לינואר, פתוח המוזיאון מדי יום. כדאי להתעדכן באתר משרד הכרטיסים או בעמוד שעות הפעילות באתר הרשמי של המוזיאון.

המוזיאון ממוקם במרכז וינה וסמוך לאטרקציות רבות כמו ארמון הופברג, בית האופרה של וינה ועוד. ניתן להגיע אליו בקלות באמצעות התחבורה הציבורית. כך למשל, ניתן לקחת את קו U3 של רכבת התחתית של וינה ולרדת בתחנת "Volkstheater". מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם בקלות עד לפתח המזיאון.

טיפים והמלצות על מוזיאון לתולדות האמנות בוינה ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מוזיאון מדהים ומקסים. התערוכה של ברויגל האב היא מאסט לכל חובב אמנות באשר הוא".
  • "מקום נחמד מאוד. מעביר בכיף שעתיים עד שלוש שעות. אפשר לנוח קצת בבית הקפה של המוזיאון שהוא לא רע בכלל".
  • "לא לפספס את הציור של קלימט"
  • "המקום מזמין מאוד וגם שיש עומס במקום, לא כל כך מורגש. הרבה מאוד ספסלי ישיבה, שילוט נוח והסברים מעולים ומדוייקים. בקיצור, חוויה של אמנות".
  • "היו הרבה תורים בקופות. כדאי להזמין כרטיסים אונליין ולעקוף את התור".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק