חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המוזיאון החדש בברלין 2024 – מחירים, כרטיסים ומידע נוסף

המוזיאון החדש בברלין - מחירים, כרטיסים ומידע נוסף

כמה עולים כרטיסים למוזיאון החדש בברלין ב-2024 ומהי הדרך המשתלמת ביותר לרכוש אותם? מה אפשר לראות במוזיאון? ומה חשבו עליו המטיילים הישראלים הרבים שכבר ביקרו בו? קבלו את המדריך המושלם לביקור באחד המוזיאונים הטובים ביותר בברלין בפרט ובעולם בכלל.

המוזיאון החדש בברלין (Neues Museum) או כפי שמטיילים רבים מכנים "מוזיאון נאוס", הוא אחד המוזיאונים המרתקים והמתויירים ביותר בברלין. מכיוון שחלק גדול ממוצגיו ההיסטוריים קשורים לאיזור מצרים ולמזרח התיכון, המוזיאון פופולרי מאוד גם בקרב המטיילים הישראלים הרבים בברלין.

המוזיאון ממוקם באיזור אי המוזיאונים המפורסם של ברלין שכולל חמישה מוזיאונים חשובים בעיר כשהוא נחשב לאחד הבולטים שבהם. המוזיאון הוקם עוד במאה ה-19 והיה אחד הראשונים בעיר. לאחר שהוא הוחרב לחלוטין במלחמת העולם השנייה, הוא שוקם מחדש בהשקעה כספית עצומה ונפתח מחדש ב-2009 ומכאן שמו ("המוזיאון החדש").

זהו מוזיאון מושלם עבור אוהבי ההיסטוריה והארכיאולוגיה שימצאו בו פריטים נדירים מתקופות עתיקות ובמיוחד מהתקופה המצרית כשבראשם הפריט המפורסם ביותר במוזיאון – הפסל המפורסם של ראשה של נפרטיטי מלכת מצרים מהמאה ה-14 לפני הספירה. פרטים נוספים על המוצגים השונים במוזיאון, תוכלו למצוא בהמשך המדריך.

הפרוטומה של נפרטיטי במוזיאון החדש בברלין. תמונה: Rüdiger Stehn פליקר CC

מדובר במוזיאון תיירותי ביותר שעמוס במבקרים במהלך כל השנה, ואם לא תזמינו כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט, מצפה לכם תור ארוך במיוחד בקופות הכרטיסים. איך עושים זאת? מיד כל הפרטים.

  • מגיעים עם ילדים לברלין? כדאי לבקר במאדאם טוסו הידוע. לחצו כאן לכתבה המורחבת שכתבנו באתר

מה אפשר לראות במוזיאון?

המוזיאון החדש בברלין הוא מוזיאון היסטורי וארכיאולוגי המתמחה בפריטים מצריים עתיקים ומוצגים פרה היסטוריים. המוזיאון מתהדר בכמה מן המוצגים המצריים הידועים ביותר בעולם ובראשם הפסלים של המלכה המצרית העתיקה תיה (Tiye) והפרוטומה של המלכה המצרים הידועה נפרטיטי.

המוזיאון מציג כ-6000 פריטים שונים החל מתקופת האבן הקדומה מאירופה ואסיה ומציג בין היתר תערוכות ובהם מוצגים מטרויה ומקפריסין של הארכיאולוג הגרמני הידוע היינריך שלימן, מוצגים מאיזור טורקמינסטן, ומוצגים שונים הקשורים באיזור גרמניה העתיקה ושכנותיה מתקופות שונות בתקופת האבן, הברונזה ועוד.

מבנה המוזיאון הוא גדול ומרשים והוא מורכב משתי קומות כאשר בקומת הקרקע תמצאו בעיקר את כל המוצגים המצריים והאתנוגרפיים ובקומה השנייה, את שאר המוצגים ההיסטוריים.

המוזיאון החדש בברלין – מה מחיר הכרטיסים ב-2024?

מחיר הכרטיסים למוזיאון החדש בברלין עומד על 14 יורו בלבד לאדם מעל גיל 18. שימו לב, אם אתם מגיעים לברלין עם ילדים, הכניסה לילדים מתחת גיל 18 היא בחינם והם אינם צריכים לשלם, אך שימו לב, הם עדיין נדרשים להגיע עם כרטיס כניסה (ללא תשלום).

איפה כדאי לקנות כרטיסים למוזיאון החדש בברלין?

כאמור, המוזיאון החדש בברלין הוא אחד הפופולריים בעיר ובדרך כלל ישנו תור ארוך לרכישת כרטיסים בקופות. כדי להימנע מכך ולחסוך זמן רב בהמתנה לתור, הדרך המומלצת והפופולרית ביותר כיום לרכוש כרטיסים למוזיאון, היא באמצעות הזמנה מראש באינטרנט לפי תאריך ושעה מדוייקים.

אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים למשל, מציע בעמוד הבא כרטיסים למוזיאון ב-14 יורו כאשר את הכרטיסים מקבלים ישירות לטלפון הנייד שלכם באמצעות סמס או מייל וללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מגיעים לכניסה למוזיאון, מציגים את הסמארטפון, ונכנסים ללא המתנה בתור.

ניתן גם למצוא באתר כרטיסים משולבים למוזיאונים השונים והידועים של ברלין יחד עם המוזיאון החדש. למשל, בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיס משולב למוזיאון החדש ולמוזיאון פרגמון.

שריינו כרטיסים למוזיאון החדש

שעות פעילות ודרכי הגעה למוזיאון החדש בברלין

המוזיאון ממוקם באי המוזיאונים בברלין שהוא איזור מרכזי ביותר בעיר. ניתן להגיע בקלות למקום באמצעות אוטובוס, חשמלית או המטרו (רכבת תחתית). יש לרדת בתחנת "Friedrichstraße" או "Hackescher Markt". כתובתו המדוייקת של המוזיאון היא: Bodestraße 1-3, 10178, Berlin.

שעות הפעילות של המוזיאון הם בכל ימות השבוע בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב מלבד ימי חמישי בהם המוזיאון פתוח עד השעה 20:00 בערב.

טיפים והמלצות על המוזיאון החדש בברלין ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מוזיאון מקסים במיוחד למי שאוהב ארכיאולוגיה והיסטוריה אבל לא רק. גם מי שלא פריק של מוזיאונים ייהנה מאוד".
  • "מומלץ מאוד לרכוש כרטיס כולל לכל המוזיאונים. מוסיפים 6 יורו בלבד ומקבלים כניסה מהירה לחמישה מוזיאונים כולל את מוזיאון פרגמון המעולה".
  • "מוזיאון מומלץ לכל תייר ישראלי בברלין. הפסל של נפרטיטי הוא מיוחד במינו ורק בשבילו שווה להיכנס למוזיאון".
  • "המוצגים הפרה-היסטוריים מרתקים מאוד וכך גם המוצגים של טרויה וטורקמינסטן".

עוד מידע על ברלין באתר "מטיילים בעולם"

  • את המדריך הבא שהכנו על מלונות מומלצים בברלין אתם לא רוצים לפספס! כל המידע כולל מחירים עדכניים, איזורים מומלצים ללינה, טיפים, המלצות גולשים ועוד.
  • בואו להכיר אטרקציות בברלין שאסור לפספס במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים בברלין? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברלין עם ילדים ב-2024.
  • אספנו לכם מבחר סיורים בברלין מומלצים שישדרגו לכם את הטיול ואת החוויה. אל תחמיצו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק