חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המגלשה במגדל אורביט לונדון 2024 – כרטיסים, מחירים ומידע נוסף

המגלשה במגדל אורביט לונדון - כרטיסים, מחירים ומידע נוסף

איך תקנו כרטיסים למגלשת אורביט בלונדון הנחשבת למגלשה הארוכה והגבוהה ביותר בעולם? מהם המחירים? ואילו טיפים כדאי לקחת לפני הכניסה? קבלו את המדריך המושלם למגלשת "ארסלורמיטאל אורביט" המפורסמת שבבירת אנגליה.

מגלשת אורביט בלונדון (The Slide at the ArcelorMittal Orbit) היא המגלשה הארוכה והגבוהה ביותר בעולם ונחשבת לאטרקציית אקסטרימית ביותר אך לפופולרית מאוד. המגלשה נפתחה לפני כמה שנים בלבד בחודש יוני 2016 על מגדל ארסלורמיטאל אורביט (ArcelorMittal Orbit) או בקיצור "מגדל אורביט" הממוקם בפארק האולימפי בלונדון, והיא מקיפה אותו ב-12 סיבובים (ראו תמונות בהמשך).

שימו לב לנתונים: אורך המגלשה הוא 178 מטרים וגובהה הוא 114 מטרים. וכך, הזמן הכולל של ההחלקה במגלשה כולה, נמשך לא פחות מ-40 שניות! בקיצור, בדומה לנדנדה אדם לוק אאוט שבאמסטרדם, מדובר בהחלט באטרקציה לנועזים בלבד אך מהנה מאוד, כך לפחות לפי ביקורות הגולשים ברשת (המגלשה קיבלה את הציון 4.5 מתוך 5 ע"פ כ-4000 חוות דעת באתר טריפ אדווייזר).

גם המגדל עצמו – מגדל אורביט, הוא למעשה מבנה חדש שנבנה במיוחד לכבוד האולימיפיאדה שהתקיימה בלונדון ב-2012. הבניין תוכנן ונבנה ע"י טובי האדריכלים בעולם בהשקעה של עשרות מיליוני ליש"ט. עלות ההשקעה במגלשה בלבד, עמדה על כ-4 מיליון ליש"ט. מכיוון שמדובר במגדל גבוה במיוחד, אפשר גם לקבל תצפית נפלאה על לונדון ובתנאי ראות טובה, ניתן לראות עד כ-32 ק"מ.

מחיר כרטיסים למגלשה הארוכה ביותר בעולם בלונדון

מחיר הכרטיסים למגלשה עומד על כ-17 יורו למבוגר (מעל גיל 17) וכ-10 יורו לילד (8-16). שימו לב: הגיל המינימלי הוא 8 כאשר הגובה המינימלי המותר לכניסה למגלשה הוא 1.30 מטר והמשקל המקסימלי הוא 130 ק"ג. כמו כן, נשים בהיריון ואנשים בעלי מגבלות רפואיות מסויימים אינם יכולים גם כן להחליק במגלשה. ובנוסף, ילדים מתחת גיל 15 חייבים בליווי מבוגר.

איפה כדאי לקנות כרטיסים למגלשת אורביט בלונדון?

הדרך הפופולרית והיעילה ביותר לרכוש כרטיסים למגלשת אורביט, היא באמצעות הזמנה מראש באינטרנט. ישנם אתרים רבים המוכרים כרטיסים למגלשה. אתר "GetyourGuide" למשל, הנחשב לאתר מצוין ולאחד הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים, מציע בעמוד הבא כרטיסים למגלשה ב-17 יורו אותם ניתן להוריד ישירות לטלפון הנייד מבלי הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים (יש להיכנס לפחות 10 דקות לפני השעה המדוייקת שבחרתם).

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות בלונדון, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "The London Pass" (לונדון פס) שעולה 76 פאונד (כ-320 ש"ח), וכולל כניסה חופשית למעל 80 אטרקציות ברחבי לונדון, כולל הידועות ביותר (מוזיאונים, אטרקציות וכד'). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס הזה בהחלט משתלם.

בנוסף, הכרטיס כולל גם כניסה חופשית לאוטובוס התיירים "Hop-On Hop-Off" שייקח אתכם לכל האיזורים המרכזיים ולארטקציות הידועות בלונדון. את רשימת כל האטרקציות הכלולות בכרטיס ומידע נוסף, תוכלו למצוא באתר הבא.

מגלשת אורביט בלונדון – שעות פתיחה ודרכי הגעה

המגלשה פתוחה בכל ימות השבוע. בימי שני עד שישי בין השעות 11:00 ועד 17:00 ובסופי השבוע, בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

כתובת המקום המדוייקת היא 5, Thornton Street, E20 2AD, London. אם אתם מגיעים עם הרכבת התחתית (האנדרגראונד), יש לקחת את המטרו ולרדת בתחנת סטנפורד (Stratford Station). משם, יש ללכת לפי השילוט לפארק האולימפי ע"ש המלכה אליזבת' (Queen Elizabeth Olympic Park).

טיפים והמלצות על מגלשת אורביט בלונדון ממטיילים שכבר ביקרו שם

  • "חוויה מטורפת. היינו עם שני ילדים בני 14 ו-17 שניהנו עד הגג".
  • "מומלץ לשכור לאחר מכן אופניים ולטייל קצת בפארק האולמיפי. מקום מקסים!".
  • "לא מומלץ להגיע לשם עם רכב. יש שם בעיית חנייה רצינית".
  • "מקום מסודר ומתוקתק כמו שרק הבריטים יודעים לעשות. מקבלים ציוד בטיחות לראש ולידיים לפני ההחלקה ולאחר מכן צריך להחזיר. חוויה מומלצת ביותר".
  • "מחיר קצת יקר אבל שווה את הכסף".

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

 
  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון או טירת וינדזור. אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים מחוץ ללונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק