חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האקווריום של ניו יורק 2024 – מחירים, כרטיסים וכל הפרטים!

האקווריום של ניו יורק - מחירים, כרטיסים וכל הפרטים!

כמה עולים כרטיסים לאקווריום של ניו יורק ומה אפשר לראות שם? מה המטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם חשבו על המקום ועוד פרטים חשובים. קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לאחת האטרקציות המבוקשות ביותר למשפחות עם ילדים בניו יורק.

ניו יורק היא עיר פופולרית מאוד בקרב משפחות עם ילדים ונחשבת לאחד אהוב במיוחד גם בקרב המשפחות הישראליות הרבות המגיעות לחופשה משפחתית בעיר הגדולה. אחת האטרקציות לילדים הפופולריות ביותר בעיר, היא האקווריום של ניו יורק (New York Aquarium) הממוקם בברוקלין ומושך אליו תיירים ומשפחות ישראלים רבות מדי שנה.

מדובר באטרקציה פופולרית ומומלצת ביותר שזכתה לביקורות מעולות ברשת מהמטיילים הישראלים הרבים שביקרו שם ולמרות שהוא ותיק ביותר (הוקם עוד בשלהי המאה ה-19 ב-1896), הוא נחשב עדיין לאחד האקווריומים הטובים והמעניינים בעולם.

מה אפשר לראות ולעשות שם?

האקווריום של ניו יורק מוקדש כולו לעולם התת-ימי המרתק והמגוון כשמטרתו העיקרית היא להגביר את עניין הציבור בעולם האוקיינוסים והיצורים הייחודיים שחיים בו. המתחם בנוי בצורה מותאמת במיוחד למשפחות עם ילדים והוא מציע שלל של פעילויות ומופעים.

בין היתר, תוכלו לצפות במופע מרהיב של אריות ים, סרט 4 מימדים מושקע, פינות האכלה לדגים, תצוגות מרהיבות של כרישים ויצורים ימיים מיוחדים אותם רואים באמצעות מנהרות זכוכית מושקעות ועוד פעילויות רבות.

כרטיסים לאקווריום בניו יורק – כמה יעלה לכם כרטיס ואיך כדאי לקנות?

מחיר הכרטיסים לאקווריום של ניו יורק נכון ל-2024, הוא כ-29 דולר למבוגר וכ-26 דולר לילד (גילאי 3 עד 12). ניתן לרכוש כרטיסים בקופות המקום אך מכיוון שבמקרים רבים, ישנם תורים ארוכים בקופות, הדרך המומלצת היא להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט ובכך, להגיע ישירות לכניסה ללא המתנה בתור.

ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות אתרי כרטיסים רבים. אחד הפופולריים ביותר הוא אתר "Tiqets" הבינלאומי הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב הישראלים כשהוא מציע בעמוד הבא כרטיסים ב-27 דולר הכוללים כניסה ישירה לאקווריום וגישה חופשית לכל הפעילויות והמופעים שמוצגים בו.

אחד היתרונות של אתר זה הוא שאין צורך להדפיס את הכרטיסים. בסיום ההזמנה, הכרטיסים יורדים ישירות לטלפון הנייד שלכם באמצעות מייל או סמס, וכשמגיעים לכניסה, פשוט מציגים את הסמארטפון ונכנסים. תוכלו למצוא כאן גם מדריך מצולם שהכנו על רכישת כרטיסים באמצעות "Tiqets".

איפה ממוקם האקווריום של ניו יורק ואיך מגיעים אליו?

האקווריום בניו יורק ממקום בדרומה של שכונת ברוקלין בניו יורק. ניתן להגיע אליו באמצעות הסאבווי (הרכבת התחתית), באמצעות האוטובוסים, וגם ברכב פרטי כמובן (ישנה חנייה פרטית במקום בתשלום). להגעה בסאבווי, יש לקחת את הרכבת F או Q ולרדת בתחנה "West 8th Street" בקוני איילנד (Coney Island).

לחילופין, ניתן לקחת את הרכבות N או D ולרדת בתחנת "Stillwell Avenue Station" ומשם להמשיך ברגל כמה עשרות מטרים עד למקום. אם אתם מתכוונים להגיע באוטובוס, יש לקחת את הקו B36 ולרדת בתחנת "Surf Ave." או קו B68 ולרדת בתחנת "Neptune Ave.".

רצוי ומומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל כדי לקבל הכוונה מדויקת עד למקום כולל שימוש בתחבורה הציבורית.

שעות הפעילות של האקווריום ניו יורק

שעות הפעילות של המקום הן בין השעות 10:00 בבוקר ל-16:30 אחר הצהריים.

טיפים והמלצות על האקווריום של ניו יורק ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "לא להחמיץ את מופע אריות הים – מופע מעולה ומקסים!".
  • "קצת רחוק ממרכז מנהטן אבל שווה בהחלט את הנסיעה. אם אתם עם ילדים, אל תרשו לעצמכם להחמיץ את זה. הילדים יודו לכם".
  • "תערוכת הכרישים מדהימה. כמעט כאילו נוגעים בהם באמת".
  • "ישנה במקום מסעדה לא רכה המציעה מאכלי ים, פיש אנד צ'יפס ואפשר בהחלט לאכול שם בכיף".

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

בתמונה למעלה: שער הכניסה לאקווריום בברוקלין ניו יורק. תמונה: e_chaya פליקר CC

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק