חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האקווריום של ברצלונה 2024 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים

האקווריום של ברצלונה - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים

איפה כדאי לרכוש כרטיסים לאקווריום של ברצלונה? כמה זה יעלה לכם? ואיך תעקפו את התורים בכניסה? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לרכישת כרטיסים לאחת מהאטרקציות הפופולריות ביותר בברצלונה.

האקווריום של ברצלונה (L’Aquarium de Barcelona‬) הוא אחד האטרקציות המפורסמות ביותר בברצלונה והוא מושך אליו מדי יום עשרות אלפי תיירים מכל הסוגים ביניהם גם משפחות עם ילדים שלהם זוהי אטרקציה מעולה ואולי הנפוצה מכולן.

האקווריום נפתח ב-1995 ונחשב ליחיד מסוגו ואחד הגדולים בכל אירופה. האתר מורכב ממנהרות תת קרקעיות המוקפות מים ובהם שוחים למעלה מ-11,000 יצורים שונים המורכבים מ-450 מינים.

האתר מציע גם מספר פעילויות המתאימות בעיקר לילדים כמו האכלת הדגים וחנות מזכרות. כמו כן, מציע האתר לצוללנים מנוסים בלבד בעלי רישיון צלילה, חווית צלילה מיוחדת לצד הכרישים ושאר הדגים שבאתר.

כרטיסים לאקווריום של ברצלונה ב-2024

האתר הוא כמובן בתשלום כאשר מחיר הכרטיס הוא 25 יורו למבוגר, 17 יורו לילדים בגילאי 5-10 ו-10 יורו לילדים בגילאי 3-4. ניתן לרכוש כרטיסים בקופות אך רוב המטיילים בוחרים לרכוש כרטיסים באינטרנט מראש ולחסוך את התור בקופות.

באתר Tiqets המעולה והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציעים בעמוד הבא כרטיסים לאקווריום ברצלונה ב-25 יורו כאשר הכרטיסים מגיעים ישירות לטלפון הנייד שלכם באמצעות מייל, סמס או באפליקציה, וללא צורך בהדפסת כרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים. זאת הדרך הקלה והפופולרית ביותר להיכנס למקום.

באתר גם מציעים שילובים של כרטיסים לאקווריום עם אטרקציות נוספות בברצלונה כמו למשל כרטיסים לאקווריום + כרטיסים לרכבל של מונז'ואיק (בעמוד הבא), כרטיסים לאקווריום + גן החיות של ברצלונה (בעמוד הבא) או כרטיסים לאקווריום + מוזיאון השעווה בברצלונה (בעמוד הבא).

עוד אתר מומלץ ופופולרי שתוכלו למצוא בו כרטיסים לאקווריום בברצלונה, הוא אתר "Getyourguide" שמציע בעמוד הבא מגוון סוגי כרטיסים למקום.

טיפים והמלצות על האקווריום בברצלונה ממטיילים ישראלים ברשת

  • "לא רק לילדים. חוויה נפלאה גם למבוגרים".
  • "לא להתפתות לצילום ה"חינם" בכניסה. ביציאה מבקשים עליו תשלום".
  • "אל תיסחבו עם תיקים כבדים. יש לוקרים במקום".
  • "קנו כרטיסים אונליין".

עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר את כל האטרקציות המומלצות של ברצלונה במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק