חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גני קיו לונדון – המדריך למטייל 2024: כרטיסים וטיפים חשובים!

גני קיו לונדון - המדריך למטייל: כרטיסים וטיפים חשובים!

איך מגיעים לגני קיו בלונדון? מה אפשר לראות ולעשות שם? האם זה מתאים לילדים? כמה עולים כרטיסים לגני קיו? ואיך ניתן לעקוף את התורים הארוכים בכניסה? כל מה שרציתם לדעת על הגנים הבוטניים המרהיבים של לונדון במדריך המושקע הבא.

גני קיו (Kew Gardens) הם גנים בוטניים מהמרהיבים והגדולים ביותר בעולם הממוקמים בלונדון, כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר ונחשבים לפנינה אמיתית ואטרקציה תיירותית פופולרית ביותר גם בקרב המטיילים הישראלים.

מדובר בגנים עצומים בגודלם, המשתרעים על פני שטח של כ-1200 דונם ומחולקים למתחמים שונים ומציעים למבקרים אפשרויות רבות ומגוונות לטייל ולבקר בהם. כמו כן, לעיתים קרובות המקום מציע גם תערוכות מתחלפות המשולבות עם המתחמים בגנים.

הגנים נחשבים ליעד תיירותי מבוקש מאוד ובעונות התיירות הבוערות, מומלץ מאוד לפנות כחצי יום ולהצטייד בכרטיסים עוקפי תור שיחסכו לכם המתנה ארוכה בקופות הכרטיסים במקום. בהמשך המדריך, נפרט בהרחבה על רכישת כרטיסים אלו.

מה אפשר לראות ולעשות בגני קיו בלונדון?

הגנים מחולקים לפי איזורים גאוגרפים בעולם וטיול בהם, דומה למעשה לטיול מסביב לעולם. המבקרים מומלצים לטייל בשבילים הרבים שבגן (מקבלים מפה בכניסה) לפי האיזורים השונים ולעבור בין חממות, אגמים ואטרקציות נוספות הפזורות בשטח העצום של הגנים.

בין האטרקציות המרכזיות בגני קיו, מומלץ לבקר בבית הדקלים שמציע חממה גדולה ובה צמחייה מהאיזור הטרופי, בית חבצלות המים עם מגוון של צמחי מים מיוחדים, חממת הנסיכה מווילס שגם בה ניתן למצוא מגוון מרהיב של צמחים טרופים שונים, וגם את הבית הממוזג שנחשב למוקד עניין בגנים ונחשב גם לחממה הוויקטוריאנית הגדולה ביותר בעולם.

הבית הממוזג בגני קיו

בתוך המתחם העצום של הגנים, תמצאו גם את ארמון קיו ששימש את המלך ג'ורג' השלישי (הארמון פתוח עד חודש אוקטובר) ומומלץ לבקר גם בו. מומלץ גם להקדיש קצת זמן לשיטוט באינספור הגנים והגינות המטופחות שבמקום ולצפות במגוון אינסופי של פרחים וצמחים שונים שיעניקו לכם אווירה רעננה וכיפית.

גני קיו נחשבים גם לאטרקציה מומלצת לילדים שייהנו בוודאי מהמרחב הפתוח והירוק. בנוסף, ישנו גם מתחם גדול מאוד המוקדש כולו לילדים וכולל מתקני שעשועים שונים ומגוונים וגם גשר עץ ארוך ומקסים הנקרא "Treetop Walkway" שמאפשר ללכת בו ולצפות בגנים מלמעלה.

המלצה: מתחם הילדים דורש הרשמה מוקדמת לפי שעות. מומלץ מאוד להגיע מוקדם ככל האפשר כדי לשריין שעה מדוייקת. לאחר מכן, תוכלו להמשיך ולטייל בגן ולחזור למתחם הילדים בשעה שקבעתם.

כרטיסים לגני קיו בלונדון – מהם המחירים העדכניים ל-2024 ואיפה כדאי לקנות?

נכון ל-2024 מחיר הכרטיסים לגני קיו עומד על כ-23 יורו לאדם וכ-5 יורו לילד בגילאים 4 עד 16. בעונות השיא של התיירות כמו הקיץ, החגים או בתקופת הכריסמס, המקום עמוס בתיירים מרחבי כל העולם וקופות הכרטיסים עמוסות גם הן בתורים ארוכים.

לכן, הדרך המומלצת והפופולרית ביותר כיום להיכנס לגני קיו, היא לרכוש כרטיסים עוקפי תור (Priority Entrance) מבעוד מעוד באינטרנט וכך לחסוך זמן רב של המתנה בקופות הכרטיסים. ישנם אתרים רבים המציעים כרטיסים כאלו לגני קיו. אחד מהם הוא אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים המציע בעמוד הבא כרטיסים לגני קיו שיעקפו את התור.

היתרון בכרטיסים אלו, הוא האפשרות להוריד את הכרטיסים ישירות לטלפון הנייד שלכם ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. כל שעליכם לעשות הוא להגיע לכניסה בשער ויקטוריה (Victoria Gate) של הגנים (פרטי הגעה לשער בהמשך), להציג את הסמארטפון שלכם, ולהיכנס ללא תור.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות בלונדון, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "The London Pass" (לונדון פס) שעולה 76 פאונד, וכולל כניסה חופשית למעל 80 אטרקציות ברחבי לונדון, כולל הידועות ביותר (מוזיאונים, אטרקציות וכד'). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס הזה בהחלט משתלם.

בנוסף, הכרטיס כולל גם כניסה חופשית לאוטובוס התיירים "Hop-On Hop-Off" שייקח אתכם לכל האיזורים המרכזיים ולארטקציות הידועות בלונדון. את רשימת כל האטרקציות הכלולות בכרטיס ומידע נוסף, תוכלו למצוא באתר הבא.

דרכי הגעה ושעות פעילות

גני קיו ממוקמים בלונדון אך מרוחקים יחסית ממרכז העיר במרחק של כחצי שעה נסיעה. ישנם ארבעה שערים לגנים – שער אליזבת', שער ברנתפורד, שער ליון ושער ויקטוריה. כדי להגיע לשער ויקטוריה (שבו תוכלו להיכנס עם הכרטיסים עוקפי התור הדיגיטליים של "Tiqets"), יש לרדת בתחנת הרכבת התחתית בתחנת Kew Gardens Station הקרובה במרחק כמה דקות הליכה מהשער דרך רחוב "Lichfield Road". מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם בקלות עד לשער.

שעות הפעילות של גני קיו הן בכל יום בשבוע החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד 19:00 בערב (שעות הסגירה משתנות בהתאם לתקופה בשנה).

טיפים והמלצות על גני קיו ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו במקום

  • "אין מילים. קחו את הגן הבוטני בירושלים, תכפילו בערך במיליון, וזאת ההנאה שמחכה לכם בגני קיו. לא לוותר!".
  • "אמנם קצת רחוק מהמרכז, אבל די קל להגיע לשם עם הטיוב. מומלץ להגיע בשעות הבוקר המקודמות ולהקדיש למקום לפחות 3-4 שעות".
  • "תקופת האביב בגני קיו היא הטובה והמומלצת ביותר, אבל גם בקיץ ניתן להגיע וליהנות. בחורף המקום מקסים ומתכסה לעיתים בשלג".
  • "ממש מומלץ למשפחות עם ילדים. לא לוותר על הגשר הארוך במתחם הילדים בגנים".
  • "כדאי להגיע עם כרטיסים מהאינטרנט. יש תורים ארוכים מאוד בקופות".

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • מטיילים עם ילדים בלונדון? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על לונדון עם ילדים ב-2024.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון או טירת וינדזור. אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים מחוץ ללונדון שנחשבים למומלצים ביותר.
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
Effy
9 months ago

האם ישנה תחבורה פנימית בקיו גארדנס?

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק