חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גני קוקנהוף הולנד 2024 – מחירים, כרטיסים ומה שחשוב לדעת!

גני קוקנהוף הולנד 2024 - מחירים, כרטיסים ומה שחשוב לדעת!

מתי גני קוקנהוף הולנד נפתחים ב-2024? מה יהיו מחירי הכרטיסים ואיך קונים? איך אפשר להגיע לשם מאמסטרדם ומה המליצו המטיילים הישראלים שכבר ביקרו בפארק? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לגני קוקנהוף המדהימים, הנחשבים לאחת האטרקציות הנחשבות ביותר בהולנד.

עדכון 2024: גני קוקנהוף יהיו פתוחים השנה בין התאריכים 21 במרץ ועד 12 במאי 2024. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה (המחיר עומד על 20 יורו – פרטים נוספים, בהמשך המדריך).

במרחק של כ-40 דקות נסיעה באמסטרדם, שוכנים להם גני קוקנהוף (Keukenhof) המקסימים והתיירותיים עד מאוד. בכל שנה, בתקופת הפריחה בין החודשים מרץ עד מאי, נפתחים הגנים למבקרים שמגיעים בהמוניהם כדי לחזות במראה המרהיב של תצוגת פרחים מכל הסוגים ובראשם כמובן פרח הצבעוני הנקרא באנגלית Tulip (טוליפ).

מדובר באחת האטרקציות הפופולריות ביותר מחוץ לאמסטרדם ואחת הידועות ביותר בהולנד בכלל. תיירים רבים מגיעים לביקור שם במסגרת טיול רחב בהולנד וגם כביקור חד פעמי של כחצי יום במסגרת חופשה באמסטרדם. בעיני רבים מהתיירים ומהמקומיים, גנים אלו הם "מגדל האייפל" או "הקולוסיאום" של הולנד. גנים אלו נחשבים גם לאחת האטרקציות המובילות בהולנד בקרב משפחות עם ילדים.

מה אפשר לעשות ולראות בגני קוקנהוף?

זהו פארק עצום בגודלו, הכולל מלבד תצוגת הפרחים המרהיבה, גם שבילים מקסימים להליכה, אגם ברבורים יפה ומתקנים שונים המתאימים בעיקר לילדים כמו גן שעשועים, טחנת רוח קטנה, עליה ניתן לטפס, מבוך, ואפילו פינת חי קטנה. ישנה גם אפשרות לשייט בסירה בין שדות הפרחים.

קשה לא להתרגש ממראה הפריחה של למעלה מ-7 מיליון פרחים המסודרים ומאורגנים בצורה מוקפדת ומושלמת ובמגוון גדול הכולל מלבד פרחי הצבעוני, גם יקינטונים, נרקיסים ופרחים נוספים. לא בכדי מכונים גני קוקנהוף כ"גינה של אירופה".

הפארק עצמו ממוקם ליד העיר ההולנדית ליס (Lisse) במרחק של כ-40 דקות נסיעה בלבד מאמסטרדם. במתחם הפארק, תמצאו גם מסעדות שונות. מדי שנה, מעדכן הפארק את התאריכים המדוייקים בהם הגנים יהיו פתוחים ומשנה גם את תצוגת הפרחים. השנה, התאריכים המדוייקים בהם הגנים יהיו פתוחים ב-2024, הם בין ה-21 במרץ ועד ה-12 במאי.

כרטיסים לגני קוקנהוף – כמה עולים הכרטיסים ב-2024 ואיך כדאי לקנות?

מחיר הכרטיסים לגני קוקנהוף נכון ל-2024 עומד על כ-20 יורו למבוגר (מעל גיל 18) וכ-9 יורו לילד בין הגילאים 4-17 (ילדים מתחת גיל 4 יכולים להיכנס בחינם). כדאי לזכור שמדובר באחת האטרקציות הפופולריות ביותר בהולנד והמקום עמוס במבקרים בכל שעות פעילותו והתורים בקופות הכרטיסים ארוכים ביותר. לכן, הדרך המומלצת והפופולרית ביותר כיום, היא לרכוש כרטיסים לקוקנהוף באמצעות האינטרנט מראש, לפי תאריך ושעה מדוייקים, וכך להגיע ולעקוף את התור בקופות.

ישנם אתרים רבים המציעים רכישת כרטיסים לקוקנהוף באינטרנט שיחסכו לכם את ההמתנה בתור בקופות. אחד הפופולריים ביותר מביניהם, הוא אתר "Tiqets" המצויין שנחשב לפופולרי במיוחד בקרב המטיילים הישראלים ומציע בעמוד הבא כרטיסים לקוקנהוף ללא המתנה בתור. אחד היתרונות באתר, הוא האפשרות להוריד את הכרטיסים ישירות לטלפון הנייד ללא צורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בתור המהיר, ונכנסים.

כמו כן, מכיוון שהגנים מרוחקים מאמסטרדם, רוב התיירים בוחרים לשלב את הכרטיס עם הסעה מסודרת מאמסטרדם ולחסוך את הטרטור בתחבורה הציבורית. וכך תוכלו למצוא בעמוד הבא גם מספר סוגים של כרטיסי כניסה לגני קוקנהוף המשלבים הסעה מאורגנת הלוך וחזור מאמסטרדם וממקומות נוספים בהולנד ואף כרטיסים המשלבים סיורים נוספים באיזור וכד'.

במידה ואתם בוחרים בכרטיס לקוקנהוף כולל הסעה מאמסטרדם, ההסעה יוצאת מאיזור מרכזי באמסטרדם בכתובת De Ruijterkade 34a, 1012 AA, Amsterdam. פרטים נוספים, תמצאו באתר.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות באמסטרדם, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "Amsterdam Pass" שעולה 62 יורו, וכולל כניסה חופשית לכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר ברחבי אמסטרדם. אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא באתר הבא.

גני קוקנהוף – שעות פעילות ודרכי הגעה

כאמור, הגנים יהיו פתוחים בין התאריכים 21 במרץ ועד ה-12 במאי 2024. בתאריכים אלו הפארק יהיה פתוח בכל יום, בין השעות 08:00 בבוקר ועד 19:30 בערב.

הפארק ממוקם בין הערים האג ואמסטרדם. ניתן להגיע לפארק בקלות ברכב פרטי או באמצעות התחבורה הציבורית. ישנם קווי אוטובוס רבים המגיעים לפארק. אם אתם מגיעים מאמסטרדם לקוקנהוף, הדרך המומלצת ביותר היא לקחת מהתחנה המרכזית באמסטרדם את אוטובוס מספר 397 לשדה התעופה, ומשם להחליף לאוטובוס מספר 858 (Keukenhof Express 858) שייקח אתכם עד לפארק.

טיפים והמלצות על גני קוקנהוף ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מקום מהמם! לא לפספס. מומלץ מאוד גם עם ילדים. הם ייהנו לגמרי".
  • "כדאי להגיע מוקדם כי בצהריים המקום הופך לעמוס ביותר".
  • "המסעדות בפארק קצת יקרות. כדאי להכין סנדוויצ'ים מבעוד מועד".
  • "תורים מטורפים בקופות. תזמינו כרטיסים מראש, אחרת תמתינו הרבה מאוד זמן בתור!"

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • אספנו לכם אטרקציות באמסטרדם שנחשבות לטובות ולמומלצות ביותר בעיר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים ב-2024.
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מחוץ לאמסטרדם ליום אחד שלא תשכחו. הכינו את המצלמות.
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של סיורים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
7 comments
Inline Feedbacks
View all comments
רביב
5 years ago

תמונות מהממות! עושה לי חשק להגיע לשם ברגע זה… אגיע לשם יום אחד. נראה קסום.

מאיר
5 years ago

מגיע לאמסטרדם ב20.5.19 האם הגנים יהיה זמינים לביקור למרות שנסגרים יום קודם לפי הפרסום? ואם לא איפה אפשר לראות שדות טולפים באזור?

פביאנה
4 years ago

הי זה פתוח בדצמבר השנה?

כוכבה ויינטראוב
4 years ago

לוויה שאין כדוגמתה, הייתי שם יום שלם ופשוט לא רציתי ללכת..
מלבד הפרחים המדהימים ביופיים והסדר המופתי , זהו מקום בילוי לכל דבר…מומלץ בחום למילוי מצברים?

דניאל
3 years ago

תודה על הכתבה הנהדרת.
מה התאריכי פתיחה באביב 2021?

רות
1 year ago

האם הגנים ההולנדים קוקנהוף יהיו עדיין בפריחה במהלך מאי יוני

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק