חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וילה וגלריית בורגזה רומא 2024 – כרטיסים, מחירים וטיפים חשובים!

וילה וגלריית בורגזה רומא - כרטיסים, מחירים וטיפים חשובים!

איך תקנו כרטיסים לגלריית בורגזה ברומא? כמה זה יעלה? איפה הכי כדאי לקנות? ומה חשבו על המקום המטיילים הישראלים שכבר היו שם? קבלו את המדריך לגלריית בורגזה הטוב ביותר ברשת.

עבור חובבי האמנות, גלריית בורגזה ברומא (Villa Borghese), היא אתר שפשוט אסור לפספס בחופשה בבירת איטליה, אך גם עבור כל תייר המגיע לרומא, וילה וגלריית בורגזה בפרט וגני בורגזה בכלל, הם אטרקציה מומלצת מאוד ואחת האטרקציות המובילות והפופולריות ביותר ברומא. מתוך למעלה מ-2000 דברים לעשות ברומא המופיעים באתר טריפ אדווייזר, הגלרייה דורגה ע"י מאות אלפי הגולשים שם, במקום ה-5!.

מה אפשר לראות בגלריית בורגזה?

ובכן, גלריית בורגזה היא למעשה מעין מוזיאון קטן אך איכותי לאומנות, המציג במקום כמה מיצירות האומנות הנחשבות ביותר ברומא בפרט ובעולם בכלל, של אמנים איטלקיים ידועים כמו ברניני, רפאל, קנובה, קאראווג'ו ואחרים. בין היצירות המפורסמות ביותר שתוכלו לראות שם: הפסל של פאולין, אחותו של נפוליאון שיצר האמן קנובה, הציור "הקבורה" של רפאל, הפסל "דוד" של ברניני (לא ההוא המפורסם של מיכלאנג'לו בפירנצה) ועוד.

הגלרייה שוכנת במבנה אחד המחולק ל-20 חדרים קטנים המתפרסים על פני שתי קומות, והיא ממוקמת למעשה בתוך המתחם הגדול פארק וילה בורגזה שעליו נפרט מיד. כל ביקור בגלרייה מוגבל לשעתיים בלבד אך מכיוון שזהו מבנה קטן יחסית, זהו זמן מספק כדי להתרשם מכל יצירות האמנות שבמקום.

כרטיסים לגלריית בורגזה – מה המחירים ב-2024? ואיפה כדאי לקנות?

מחיר הכרטיסים לגלריית בורגזה נכון לשנת 2024, עומד על כ-24 יורו לאדם כשהכרטיסים כוללים גם כניסה לתערוכות המתחלפות. את הכרטיסים יש לרכוש מראש באמצעות האינטרנט לפי תאריך ושעה ספיציפים. ישנם אתרי כרטיסים רבים המציעים רכישת כרטיסים לגלריית בורגזה. אתר "Tiqets" המצוין למשל, הוא אחד מהם והוא נחשב גם לפופולרי מאוד בקרב מטיילים ישראלים.

באתר ניתן לרכוש באמצעות העמוד הבא, כרטיסים לגלרייה אותם ניתן להוריד ישירות לטלפון הנייד שלכם וללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים. הכרטיסים כוללים כניסה מלאה לגלריה כולל תצוגות מתחלפות במידה וישנם כאלו.

האתר מציע גם כרטיסים נוספים הכוללים סיור מודרך ומעמיק בוילה ע"י מדריך מקומי מקצועי. מחיר כרטיסים אלו עומד על 81 יורו וניתן לקבל פרטים נוספים, בעמוד הבא.

שריינו כרטיסים לגלריית בורגזה

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ברומא, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "Roma Pass" (רומא פאס) שעולה 35 יורו, וכולל כניסה חופשית והנחות לאטרקציות רבות ברחבי רומא (כולל כניסה חופשית לקולוסיאום) בנוסף, הכרטיס מקנה גם כניסה חופשית לתחבורה הציבורית, אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות ולטייל הרבה בעיר, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא בעמוד הבא.

לא רק הגלרייה – הכירו את פארק בורגזה ברומא – הרבה יותר מסתם גלרייה

כאמור, הגלרייה ממוקמת בתוך מתחם גדול יותר, המכונה פארק בורגזה שהם גנים פרטיים שנוצרו בתחילת המאה ה-17 ע"י חשמן עשיר בשם שיפיונה בורגזה שהחליט להפוך את הכרם שלו לגן פרטי מפואר שהיה בתקופתו אחד הגנים המפוארים ביותר ברומא.

זהו הפארק הציבורי השני בגדולו באירופה והוא מעוצב בסגנון אנגלי. גולת הכותרת בפארק היא הפסלים היפים המפוזרים בשבילי הפארק. הפארק כולל בתוכו אגמים, שבילי הליכה, מקדשים והמון צמחייה ירוקה ומטופחת ואפשר לטייל בו ברגל או באופניים ולהעביר בו חצי יום בקלות.

הפארק נחשב לאחד האיזורים הפופולריים ביותר בקרב משפחות עם ילדים ברומא.

פארק בורגזה רומא
גנים מדהימים – פארק בורגזה רומא

גלריית בורגזה – שעות פעילות

המקום פתוח בימי שלישי עד ראשון בין השעות 08:30 בבוקר ועד 19:30 בערב. בימי שני בגלרייה סגורה.

טיפים והמלצות על גלריית בורגזה ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מקום מקסים ופסטורלי. מושלם לסוף הטיול הרגלי של הקולוסיאום, המדרגות ושאר האטרקציות של העיר ההיסטורית של רומא".
  • "אפשר להיות שם רק שעתיים. אבל זה מספיק לגמרי לראות את הכל".
  • "הכל שם באיטלקית. אם זה יפריע לכם, קחו אוזניות עם הדרכה באנגלית".
  • "מקום רגוע יחסית לאטרקציות אחרות ברומא".
  • "לא לשכוח להזמין כרטיסים מראש, אחרת לא תוכלו להיכנס".

איך מגיעים לגלריית בורגזה?

גני בורגזה ממוקמים בלב מרכז רומא על יד פיאצה דל פופולו. אם אתם מגיעים לגלריית בורגזה באוטובוס, קחו את קו מספר 116 שעוצר ממש סמוך לגלרייה. לחילופין, ניתן לקחת את קו 910 מתחנת טרמיני ולרדת בתחנה "Pinciana/Museo Borghese".

מידע נוסף על רומא באתר "מטיילים בעולם"

  • מטיילים עם ילדים ברומא? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על רומא עם ילדים ב-2024.
  • הכנו לכם את המדריך המושלם למציאת מלונות מומלצים ברומא שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת בכל הפרמטרים. מדריך חובה.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות ברומא שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים מומלצים ברומא שיציעו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.
  • לא רק בתוך רומא: אספנו לכם מבחר איכותי של טיולים יומיים מחוץ לרומא שיוסיפו הרבה ערך מוסף לחופשה שלכם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק