חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלריית אופיצי פירנצה 2024 – כרטיסים, מחירים וכל מה שחשוב לדעת!

גלריית אופיצי פירנצה - כרטיסים, מחירים וכל מה שחשוב לדעת!

מתכננים ביקור בפירנצה? אל תפספסו את מוזיאון גלריית אופיצי הנחשב לאחת האטרקציות המרכזית של העיר. כמה עולה להיכנס? איפה כדאי לקנות כרטיסים? מה אפשר לראות שם? ומה חשבו על המקום המטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? קבלו את המדריך הטוב ביותר לביקור בגלריית אופיצי בפירנצה ל-2024.

גלריית אופיצי (Uffizi Gallery) בפירנצה הוא אחד המוזיאונים הידועים והחשובים באיטליה בפרט ובעולם בכלל והוא נחשב לאחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בפירנצה. באתר טריפ אדווייזר דורג המוזיאון במקום ה-4 מבין למעלה מ-600 דברים לעשות בפירנצה.

המוזיאון זכה גם להמלצות רבות מאת המטיילים הישראלים הרבים שמבקרים בו בעת ביקור בפירנצה לצד אטרקציות ידועות נוספות כמו מוזיאון לאונרדו דה וינצ'י, גלריית האקדמיה ועוד. המוזיאון נחשב לאחד העתיקים ביותר בעולם ומכיל בעיקר יצירות אומנות שנאספו ע"י משפחת מדיצ'י הידועה.

המוזיאון ממוקם בלב האיזור התיירותי של פירנצה ליד האטרקציות המפורסמות של פירנצה כמו הדואומו המרשים, בניין העירייה, ארמון וקיו וכיכר סניורה. נהוג בדרך כלל לשלב את הביקור באופיצי, יחד עם ביקור באטרקציות אלו.

מדובר במוזיאון גדול מאוד ועמוס בפריטי אומנות רבים, גלריות וחדרים וכדאי להקצות לביקור לפחות 3 או 4 שעות. כמו כן, זהו מוזיאון מבוקש מאוד ועמוס בתיירים בכל שעות היום. לכן, אם תכננתם להגיע למקום ולרכוש כרטיסים בקופות המוזיאון, מצפה לכם תור ארוך במיוחד שיכול לקחת אפילו שעות בתקופות שיא. הפתרון – רכישת כרטיסים מהירים ועוקפי תור באינטרנט. פרטים, מיד בהמשך.

כרטיסים למוזיאון אופיצי פירנצה 2024 – מה מחיר הכרטיסים? ואיפה כדאי לקנות?

מחיר הכרטיסים לגלריית אופיצי בפירנצה עומדים נכון ל-2024 על כ-34 יורו לאדם. כדאי לזכור שמדובר באטרקציה סופר מבוקשת בפירנצה ולא ממש כדאי לסמוך על רכישת הכרטיסים בקופות, אלא אם מתחשק לכם להמתין בתור זמן רב.

הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר כיום לרכוש כרטיסים לגלריית אופיצי, היא לרכוש מראש כרטיסים מיוחדים (Priority Entrance) באמצעות האינטרנט שמקנים גישה ישירה למוזיאון, ללא המתנה בתור. אחד האתרים הפופולריים ביותר כיום בקרב המטיילים הישראלים לרכישת כרטיסים לאטרקציות בעולם, הוא אתר "Tiqets" שמציע בעמוד הבא כרטיסים מהירים לגלריית אופיצי לפי תאריך ושעה ולהיכנס ללא תור.

הכרטיסים שתרכשו הם כרטיסים דיגיטליים ומגיעים ישירות לטלפון הנייד באמצעות מייל וסמס (אין צורך להדפיס את הכרטיסים). כשמגיעים למוזיאון, יש להגיע לכניסה בשער 3 (Gate 3) ולהציג את הטלפון עם הכרטיס הדיגיטלי כדי לקבל את הוואצ'ר (Voucher). עם הוואצ'ר הזה, ניגשים לכניסה המהירה בשער 1 (היכן שכתוב People with Reservation) ונכנסים מיד וללא המתנה בתור. זאת הדרך המהירה ביותר להיכנס למוזיאון כיום.

כמו כן, ישנה גם אפשרות לרכוש כרטיסים הכוללים הדרכה מסודרת של כשעה וחצי עם מדריך מקצועי, או לרכוש כרטיסים משולבים הכוללים כניסה לארמון פאלאצו פיטי ולגני בובולי בכרטיס אחד. ניתן למצוא את כל סוגי הכרטיסים בעמוד מרוכז כאן.

שריינו כרטיסים לגלריית אופיצי

מה אפשר לראות בגלריית אופיצי?

מוזיאון גלריית אופיצי מכיל כמות גדולה מאוד של יצירות אומנות מתקופת הבארוק והרנסנס של האמנים הידועים ביותר בעולם כגון מיכלאנג'לו, לאונרדו דה וינצ'י, רפאל, בוטיצ'לי ועוד רבים. לצד הציורים והיצירות, הפזורות ברחבי המוזיאון, ניתן למצוא גם פסלים רבים של בני משפחת מדיצ'י ושל האמנים עצמם.

בין היצירות המפורסמות ביותר במוזיאון אופיצי, תוכלו למצוא את לידת ונוס של בוטיצ'לי, המשפחה הגדולה של מיכאלאנג'לו, המדונה והילד של פיליפו ליפי, הפורטרט של האפיפיור ליאו העשירי של רפאל, ועוד יצירות מפורסמות רבות.

גם מבנה המוזיאון הוא מרשים בפני עצמו ונחשב לאטרקציה אדריכלית ידועה בעולם. המבנה מורכב משני אגפים עם גשר המחבר ביניהם ותוכנן בקפידה יתרה ע"י האדריכל האיטלקי המפורסם וזארי. מהקומות העליונות של המוזיאון, ניתן גם לראות ולהשקיף על הנוף הנפלא של פירנצה.

דרכי הגעה

קל מאוד להגיע ולמצוא את גלריית אופיצי כשהוא ממוקם לו בלב המרכז התיירותי של פירנצה וסמוך לאטרקציות המרכזיות של העיר כמו הדואמו, ארמון וקיו וכו'. כתובתו המדוייקת של המוזיאון היא Piazzale degli Uffizi, 6, 50122 Firenze FI, איטליה.

ניתן להגיע בקלות בעזרת הרכבת של פירנצה ולרדת בתחנת "Santa Maria Novella". כדי להגיע לגלריית אופיצי באוטובוס, יש לקחת את קו C2 ולרדת בתחנת "Corso Cerchi". מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם בקלות ברגל ותחבורה הציבורית עד לפתח המקום.

שעות פעילות

מוזיאון גלריית אופיצי פתוח בכל השנה בימי שלישי עד ראשון (ימי שני המוזיאון סגור) בין השעות 08:15 בבוקר ועד 18:30 בערב.

טיפים והמלצות על גלריית אופיצי בפירנצה ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "אווירה מיוחדת במינה. הייתי בהרבה מוזיאונים לאומנות באירופה וזהו אחד הטובים ביותר ללא ספק. אל תוותרו".
  • "תור בלתי נסבל. במיוחד בקיץ. אם לא תקנו כרטיסים מראש באינטנרט, חבל לכם על הזמן".
  • "מוזיאון עמוס ביצירות בכמות לא נורמלית. קצת מתיש וכדאי לתכנן היטב את המקומות שתראו כדי לא לבזבז אנרגיה על פריטים פחות חשובים".
  • "מוזיאון נפלא. פחות מתאים לילדים (קצת ישתעממו) אבל בהחלט אטרקציה מומלצת בפירנצה".
  • "קחו לפחות שעתיים שלוש למוזיאון. אל תוותרו על הציור של ונוס של בוטיצ'לי והאיזור של לאונרדו דה וינצ'י. מקסים מקסים".
  • "ממליץ להגיע בשעות הפתיחה בבוקר כדי ליהנות מפחות עומס במוצגים ובחדרים. שווה גם להשקיע בכרטיס עם מדריך. נותן הרבה מאוד ערך מוסף".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק