חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית הכנסת הגדול בבודפשט 2024 – כרטיסים, מחירים ועקיפת התורים

בית הכנסת הגדול בבודפשט - כרטיסים, מחירים ועקיפת התורים

איפה רוכשים כרטיסים לבית הכנסת הגדול של בודפשט? מהם המחירים? ואיך אפשר לעקוף את התורים הארוכים בכניסה? מה בדיוק אפשר לראות שם? ומה חשבו על המקום המטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? קבלו את המדריך השלם לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בבודפשט.

בית הכנסת הגדול בבודפשט (Dohány Street Synagogue) הוא לא רק אחת האטרקציות הפופולריות בקרב המטיילים הישראלים בבודפשט, אלא גם אטרקציה תיירותית ממדרגה ראשונה עבור כלל התיירים בעיר.

זהו בית הכנסת הרביעי בגודלו בכל העולם והגדול ביותר באירופה. מלבד בית הכנסת עצמו, המבנה כולל מתחם שלם ובו גם אתר הנצחה לחתן פרס אומות העולם ראול ולנברג שהציל יהודים רבים בשואה, המוזיאון היהודי בו היה הבית בו נולד הרצל ועוד הנצחות והקדשות שונות הקשורות ליהודי בודפשט ולשואה.

המתחם כולו מרשים מאוד מבחוץ אך בעיקר מבפנים ומומלץ מאוד גם לקחת את הסיור המודרך בלייב של מדריך רשמי של המקום שפועל בשפות שונות כולל עברית. רוב המבקרים הישראלים בבית הכנסת בבודפשט המליצו בחום על ההדרכה וציינו כי הוא נותן בהחלט ערך מוסף.

בית הכנסת הגדול בבודפשט – כרטיסים ומחירים מעודכנים ל-2024

מחיר הכרטיסים לבית הכנסת הוא כ-23 יורו לאדם והם כוללים כניסה לכל המתחמים במקום וסיור מודרך. כדאי לזכור שזהו מקום תיירותי מבוקש מאוד ובעונות התיירות הבוערות כמו תקופת הקיץ והחגים, התורים בקופות הכרטיסים ובכניסה, יכולים להיות ארוכים ביותר.

לכן, הדרך המומלצת והפופולרית ביותר לרכוש כרטיסים לבית הכנסת הגדול בבודפשט היא באמצעות רכישת כרטיסים מיוחדים מראש באינטרנט לפי תאריך ושעה מדויקים וכך להיכנס לבית הכנסת באמצעות התור המהיר, ולעקוף את התורים בכניסה.

ישנם כמה אתרים שונים המציעים כרטיסים מהירים לבית הכנסת באמצעות האינטרנט. אחד מהם הוא אתר "Tiqets" המצוין שנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים והוא מציע בעמוד הבא כרטיסים מהירים לבית הכנסת כולל סיור מודרך.

כרטיסים אלו כוללים כניסה לכל המתחם והמוזיאונים שבמבנה. אחד היתרונות ברכישה מאתר זה, היא האפשרות להוריד את הכרטיסים ישירות לטלפון הנייד באמצעות מייל או סמס ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים.

בנוסף, ישנה גם אפשרות לרכוש כרטיסים הכוללים כניסה מהירה למוזיאון וסיור מודרך ברובע היהודי. מחיר כרטיסים אלו הוא 49 יורו לאדם והסיור נמשך כשעתיים. כמו כן, ב-Tiqets מציעים גם כרטיסים משולבים ומוזלים לבית הכנסת ולמרחצאות סצ'ני הידועים של בודפשט. ניתן למצוא מידע נוסף כאן.

שריינו תאריכים לבית הכנסת הגדול

דרכי הגעה ושעות פעילות

המוזיאון פתוח בכל השנה בימי ראשון עד חמישי החל מהשעה 10 בבוקר. שעת הסגירה משתנה בהתאם לעונה בשנה. ניתן לראות את השעות המדוייקת בעמוד הבא.

בית הכנסת הגדול של בודפשט נמצא במיקום סופר מרכזי בעיר בתוך המדרחוב המפורסם של בודפשט ואצי אוצ'ה. כתובתו המדוייקת של בית הכנסת היא 1074 Budapest, Dohany utca 2 וניתן להגיע לשם באמצעות הרכבת התחתית המצויינת של בודפשט בקווים M1 (צהוה) / M2 (אדום) / M3 (כחול) ולרדת בתחנת "Deak ter station" ומשם להמשיך ברגל לכיוון "Astoria".

טיפים והמלצות על בית הכנסת הגדול בבודפשט ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מקום מעניין ומרתק שאסור לפספס בטיול בבודפשט. מומלץ מאוד לקחת את הסיור בעברית שיעזור לכם הרבה יותר להבין את משמעות המקום וההיסטוריה המעניינת".
  • "זה הרבה יותר מבית כנסת. מדובר גם במוזיאון להנצחת חללי השואה הרבים ועוד דברים רבים לראות" ההסברים בעברית מוסיפים המון.
  • "מחיר טיפה יקר ממה שציפיתי ממקום כזה, אך עדיין שווה ונותן תמורה. אם הגעתם עד לבודפשט, חבל לפספס מקום חשוב כזה עם קשר ישיר להיסטוריה של העם היהודי".
  • "מומלץ לא להגיע ולהמתין בתור בקופות. רכשו כרטיסים מראש ותוכלו להיכנס מהר בלי לחכות בתור".

עוד מידע על בודפשט באתר "מטיילים בעולם"

  • מתכננים טיול לבודפשט עם ילדים? במדריך הבא תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת ולהתכונן לחופשה משפחתית בבודפשט.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של אטרקציות בבודפשט הנחשבות לפופולריות ביותר ול-Must See!
  • קבלו את מדריך הלינה הטוב ביותר בעיר – הכירו את המלונות המומלצים ביותר בבודפשט שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת!
  • עשינו לכם סדר ואספנו לכם את כל האפשרויות השונות של שייט על הדנובה בבודפשט – כתבה מומלצת בהחלט!
  • רוצים להכיר את בודפשט מקרוב? באתר הבא תוכלו למצוא את הסיורים הטובים והמקצועיים ביותר בבודפשט שתמצאו ברשת.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק