חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית אנה פרנק 2024 – כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת!

בית אנה פרנק - כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת!

מה אפשר לראות בבית אנה פרנק? כמה עולים כרטיסים למקום ואיך אפשר להזמין? ואיזה טיפים והמלצות תוכלו לקחת מהמטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? קבלו את המדריך המושלם לבית אנה פרנק באמסטרדם.

בית אנה פרנק (Anne Frank House) הוא ללא ספק אחד המונומנטים הידועים והמוכרים ביותר באמסטרדם ולא רק עבור היהודים. מוזיאון זה, נחשב לאחד מהמוזיאונים החשובים בהנצחת השואה והוא מושך אליו תיירים רבים מרחבי העולם כולל את רובם המוחלט של התיירים הישראלים המגיעים לאמסטרדם ולא מחמיצים ביקור שם.

אנה פרנק הפכה לאחד הסמלים הידועים ביותר של השואה בעיקר בזכות יומנה המפורסם שכתבה בבית המסתור באמסטרדם שבו היא ומשפחתה התחבאו מהנאצים ואותו בית, שמאז 1960 משמש כמוזיאון, מוקדש כולו לזכרה ולהנצחת השואה.

התור העמוס לבית אנה פרנק
התור העמוס לבית אנה פרנק. תמונה: mattmangum פליקר CC

המוזיאון ממוקם במרכז העיר וקל מאוד להגיע אליו ברגל או באמצעות התחבורה הציבורית. זהו אחד המקומות העמוסים ביותר באמסטרדם ומיליוני תיירים מבקרים בו מדי שנה. התורים למוזיאון ולמוצגים, ארוכים ועמוסים בכל שעות הפעילות וכדאי להגיע עם הרבה סבלנות ושלווה.

מה ניתן לראות בבית אנה פרנק?

בית אנה פרנק מציג את חדרי הבית המקוריים כולל כמה חלקים משוחזרים שהיו בבית הודות לעבודת שימור ושחזור מוקפדים שבוצעו בעבודות שיפוץ שעבר המקום כמה פעמים במהלך השנים. מלבד המבנה עצמו, מציג המוזיאון תערוכה ובה ניתן לראות מסמכים מקוריים של פרנק ומשפחתה, חפצים מקוריים מהבית ופריטים נוספים, צילומים וסרטונים שונים, וכמובן, את יומנה הראשון והמקורי של אנה פרנק.

בית אנה פרנק – כרטיסים

הכרטיסים למוזיאון נמכרים באמצעות האתר הרשמי של המוזיאון בלבד לפי תאריך ושעה מדויקים ולא ניתן לרכוש יותר כרטיסים פיזית בקופות. המוזיאון מציע את רוב הכרטיסים למכירה, חודשיים מראש, ורק חלק קטן מכמות הכרטיסים המוצעים, הם לתקופה מיידית. דבר זה גורם להיצע די קטן של כרטיסים לכניסה מיידית וכדי לשריין לכם כרטיסים, מומלץ מאוד להזמין כמה שיותר מוקדם את הכרטיסים.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות באמסטרדם בפרט ובהולנד בכלל, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "I amsterdam" שעולה 60 יורו, וכולל כניסה חופשית לאינספור אטרקציות מומלצות ברחבי אמסטרדם והולנד, כולל הידועות ביותר (מוזיאון ואן גוך, רייקסמוזיאום, מאדאם טוסו ועוד אטרקציות רבות). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא באתר הבא.

מחיר כרטיסים לבית אנה פרנק ב-2024

מחיר כרטיס למוזיאון אנה פרנק נכון לזמן כתיבת שורות אלו, עומד על 16 יורו למבוגר (מעל גיל 18) ו-7 יורו לילד בגיל 10 עד 17, ואילו ילדים מתחת גיל 10, נדרשים לשלם יורו אחד בלבד.

בית אנה פרנק – שעות פעילות ודרכי הגעה

בית אנה פרנק ממוקם במיקום מרכזי מאוד באמסטרדם במרחק הליכה מאיזורים מרכזיים בעיר כמו כיכר דאם או התחנה המרכזית וכד' וקל מאוד להגיע אליו. אם אתם מגיעים לשם באמצעות הטראם (חשמלית) או האוטובוסים, יש לרדת בתחנת westermarkt. הכתובת המדויקת של הבית, היא Prinsengracht 263-267, 1016 GV Amsterdam, הולנד.

המוזיאון פתוח בכל יום בשבוע כאשר שעות הפעילות הן בין ה-1 באפריל ועד ה-1 בנובמבר, בין השעות 09:00 בבוקר ועד 22:00 בערב, ובין ה-1 בנובמבר ועד ה-1 באפריל, בין השעות 09:00 בבוקר ועד 19:00 בערב מלבד ימי שבת בהן המוזיאון יהיה פתוח עד 21:00.

טיפים והמלצות על בית אנה פרנק ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מרגש ומצמרר. חוויה עוצמתית במיוחד. לא לפספס!"
  • "לא לשכוח להזמין כרטיסים מראש כי אין רכישת כרטיסים במקום".
  • "לא להסס אם מגיעים עם ילדים. המקום מצליח לעניין ולרתק גם את הילדים בכל הגילאים".
  • "המקום עמוס מאוד. לבוא עם הרבה סבלנות".
  • "מומלץ לקחת את האוזניות עם הדרכה בעברית. זה גם חינם".

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את כל האטרקציות המומלצות של אמסטרדם במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים.
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של סיורים וטיולים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מחוץ לאמסטרדם שכבשו את הגולשים ברשת ונחשבים למומלצים ולפופולריים ביותר!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק