חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קאמפ נואו ברצלונה 2024 – כרטיסים לסיור במוזיאון החדש של קבוצת ברצלונה!

קאמפ נואו ברצלונה - כרטיסים לסיור במוזיאון החדש של קבוצת ברצלונה!

קבוצת ברצלונה השיקה מוזיאון חדש וראשון מסוגו בעולם באצטדיון קאמפ נו (Camp Nou). אז מה רואים שם? איפה קונים כרטיסים למוזיאון החדש? כמה זה עולה? ואיך תעקפו את התורים בקופות? קבלו את המדריך השלם והטוב ביותר ברשת לרכישת כרטיסים לסיור החדש בקאמפ נואו בברצלונה ב-2024.

בין אם אתם אוהבים ומבינים בכדורגל ובין אם לא, אי אפשר להתעלם מאצטדיון קאמפ נואו בברצלונה (Camp Nou) הנחשב לאחד האצטדיונים המפורסמים ביותר בעולם ולאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בברצלונה, שעובר עכשיו שיפוץ נרחב ומקיף שיסתיים ככל הנראה רק בעונת 2024.

לקראת המעבר לאצטדיון המחודש, הנהלת הקבוצה, השיקה ממש לאחרונה מוזיאון חדש וראשון מסוגו בעולם של קבוצת כדורגל, המציע סיור אינטראקטיבי ווירטואלי אל מאחורי הקלעים של האצטדיון בשם "FC Barcelona Immersive Tour & Museum. המוזיאון החדש הפך מהר מאוד לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בברצלונה.

מוזיאון ברצלונה החדש מציג חוויה ראשונה מסוגה של תצוגה וירטואלית ואינטראקטיבית שטרם נראתה כמוה באצטדיונים אחרים בעולם. בין היתר, יציג המוזיאון מתחם המתפרס על פני שטח של כ-2400 מ"ר עם תצוגה מיוחדת המציגה את ההיסטוריה של הקבוצה והשחקנים המפורסמים ששיחקו בקבוצה לדורותיה.

רובם המכריע של המטיילים הישראלים שמגיעים לברצלונה מוספים את הסיור החדש באצטדיון כאחד ממטרות הטיול ורבים עושים זאת גם כשהם מגיעים לברצלונה עם ילדים. במדריך הבא, נציג לכם את כל הפרטים ונבדוק מה כולל הסיור? מהם המחירים המעודכנים? ועוד טיפים והמלצות.

איך קונים כרטיסים למוזיאון החדש של קבוצת ברצלונה בקאמפ נואו בברצלונה וכמה זה עולה ב-2024?

ובכן, הכרטיסים למוזיאון החדש באצטדיון קאמפ נואו, כוללים כניסה למוזיאון כולל מדריך אודיו באוזניות, כניסה לסיור הוירטואלי ב-360 מעלות וכניסה לתצוגה שממחישה את העיצוב העתידי והחדשני של האצטדיון לעונות הבאות.

מחיר הכרטיס רגיל לקאמפ נואו עומד נכון להיום, על כ-28 יורו לאדם. את הכרטיסים ניתן לרכוש בקופות האצטדיון, אך מכיוון שהתורים שם בדרך כלל עמוסים מאוד, מומלץ לרכוש את הכרטיסים מראש באמצעות האינטרנט לפי תאריך ושעה מדוייקים ולעקוף את התורים הארוכים בקופות וגם לשריין לעצמכם תאריך ושעה נוחים.

אתר "Tiqets" המעולה והפופולרי מאוד בקרב המטיילים מישראל מציע בעמוד הבא רכישת כרטיסים לקאמפ נואו באמצעות האתר כאשר את הכרטיסים מורידים ישירות לטלפון הנייד ללא צורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הטלפון בכניסה ונכנסים.

שריינו תאריכים לסיור בקאמפ נואו

טיפים והמלצות על הסיור באצטדיון קאמפ נואו ממטיילים ישראלים ברשת

  • "תורים ממש ארוכים בקופות. עשו לעצמכם חיים קלים ופשוטים ורכשו כרטיסים מהאינטרנט.
  • "סיור חדשני ומיוחד המתאימים במיוחד לאוהדי ברצלונה ומסי".
  • "קחו בחשבון שעתיים לכל החוויה".
  • "מתאים מאוד גם לילדים".
  • "איכלו לפני או אחרי. המחירים במתחם האוכל יקרים והתמורה לא שווה".

המוזיאון החדש של קבוצת ברצלונה באצטדיון קאמפ נואו ברצלונה – שעות פעילות

שעות הפעילות של המוזיאון והסיורים משתנות מעונה לעונה. מכיוון שהזמנת הכרטיסים היא לפי שעות, תוכלו למצוא את כל שעות הפעילות במעמד רכישת הכרטיסים באתר.

מלונות ליד קאמפ נואו – הפופולריים ביותר

רבים מהמטיילים הישראלים מגיעים לברצלונה במיוחד בשביל משחק הכדורגל של הקבוצה ובמקרים כאלו, רבים מחליטים ללון במלון הממוקם באיזור האצטדיון. הנה שניים מהמלונות המומלצים והפופולריים ביותר הקרובים לאצטדיון.

מלון 08028 – מתחם דירות נופש עטור שבחים ומחמאות ברשת המציע דירות מרוהטות ומאובזרות המתאימות במיוחד למשפחות עם ילדים. ממוקם במרחק הליכה מהאצטדיון.

מלון NH ברצלונה סטדיום
מלון NH ברצלונה סטדיום – יש גם בריכה. ברקע, ניתן לראות את האיצטדיון.

מלון NH ברצלונה סטדיום – מלון 4 כוכבים הנחשב לאחד המלונות הטובים והפופולריים ביותר ליד אצטדיון קאמפ נואו. דורג במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר בקטגורייה זו. ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה מקאמפ נואו.


עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר עוד אטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק