חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אי המוזיאונים בברלין 2024 – כך תקנו כרטיס אחד בזול לכל המוזיאונים!

אי המוזיאונים בברלין - כך תקנו כרטיס אחד בזול לכל המוזיאונים!

מתכננים ביקור באי המוזיאונים בברלין? לפני שאתם רוכשים כרטיס לכל אחד מהמוזיאונים, היכנסו למדריך הבא וגלו כיצד תוכלו לרכוש כרטיס אחד מוזל שיקנה לכם כניסה מהירה וללא תור לכל המוזיאונים באי בכרטיס אחד.

אי המוזיאנים בברלין (Museum Island) הוא אחד האיזורים הפופולריים ביותר בעיר ומרבית התיירים מגיעים אליו במהלך חופשה בברלין. שמו נקרא על שם חמשת המוזיאונים הגדולים והידועים שנמצאים בו שהם מוזיאון פרגמון, המוזיאון החדש (מוזיאון נאוס), המוזיאון הישן, מוזיאון בודה והגלריה הלאומית הישנה.

זהו אכן אי היושב על נהר השפרה בברלין, אבל אל תדמיינו לכם בראש אי מבודד ורחוק מהיבשה. מדובר באי קטן שכמעט צמוד לשטח העיר כשהוא מופרד רק בכמה מטרים משאר אזורי העיר ע"י הנהר. מבחינה תיירותית, האיזור הצפוני של האי, הוא האיזור בו מרוכזים המוזיאנים ושם מסתובבים רוב התיירים.

במלחמת העולם השנייה, האי הוחרב לגמרי בהפצצות האמריקאים והבריטים והוא אף המשיך להיות מוזנח גם לאחר מכן, ע"י השלטון המזרח גרמני ששלט בו, שלא ראה חשיבות בתחום התיירות במדינה. רק במהלך שנות ה-90 לאחר השקעה עצומה של כסף ומשאבים, הפך האי לאיזור תיירותי פועם ומצליח וכיום הוא אחד הפופולריים והמתויירים ביותר בברלין. המקום גם הוגדר כאתר מורשת עולמית ע"י אונסק"ו.

מרהיב גם מבחוץ - מוזיאון פרגמון ברלין
מרהיב גם מבחוץ – מוזיאון פרגמון ברלין

מבין חמשת המוזיאונים שבאי, מוזיאון פרגמון והמוזיאון החדש נחשבים לטובים ולמבוקשים ביותר. במוזיאון פרגמון, שבראש ובראשונה, שוכן במבנה מרשים ומרהיב, ניתן לראות בו גם במוצגים נדירים ושלמים מהעת העתיקה בעיקר מאיזור מסופוטמיה, המזרח התיכון ואסיה הקטנה כמו למשל המזבח של פרגמון מהמאה ה-2 לפנה"ס, שער אשתר שהיה שער הכניסה לעיר בבל או ארמון משאטה שישב בירדן.

  • מגיעים עם ילדים לברלין? כדאי לבקר במאדאם טוסו הידוע. לחצו כאן לכתבה המורחבת.

גם המוזיאון החדש בברלין, הממוקם כמה דקות הליכה ממוזיאון פרגמון, מתמחה בהיסטוריה כאשר גולת הכותרת בו הוא הפסל המפורסם של מלכת מצרים העתיקה נפרטיטי ועוד פריטים היסטוריים ונדירים מהאימפריה המצרית העתיקה. מכיוון ששני מוזיאונים אלו, עוסקים במוצגים היסטוריים וארכיאולוגיים מאיזור סביב ארץ ישראל, מטיילים ישראלים רבים מוצאים עניין רב במוזיאונים האלו והם נחשבים לאטרקציה פופולרית מאוד עבור רבים מהם.

אז מה מחירי הכרטיסים? ואיך קונים כרטיס אחד בזול לכל המוזיאונים ביחד?

עבור כל מוזיאון באי, נדרשת כניסה בנפרד ורכישת כרטיסים בנפרד. מדובר במוזיאונים מבוקשים ביותר, ואם אתם לא מתכוונים להזמין כרטיסים מראש באינטרנט, מצפים לכם תורים ארוכים, יותר בכל אחת מקופות הכרטיסים במוזיאונים.

לכן, מטיילים רבים בוחרים לקנות את הכרטיס המשולב "אי המוזיאונים" המציע כניסה לכל אחד מהמוזיאונים בכרטיס אחד ומסודר. ניתן למצוא כרטיס כזה באתר "Getyourguide" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים בעמוד הבא. כרטיס זה כולל גם סיור מודרך של מדריך מוסמך ומקצועי ואת הכרטיס של אי המוזיאונים. עלות הכוללת של הכרטיס כולל הסיור הוא 59 יורו לאדם.

טיפים והמלצות על אי המוזיאונים ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "איזור כיפי ומהנה מאוד. מלבד המוזיאונים המעולים, יש הרבה מאוד מקומות ירוקים, בתי קפה ומסעדות נחמדות והאווירה מאוד רגועה ומהנה".
  • "המבנה של מוזיאון פרגמון הוא מרשים ביותר. כדאי להגיע לשם אפילו אם לא נכנסים לבפנים".
  • "אם אתם מתכוונים להיכנס לכל המוזיאונים, הגיעו מוקדם בבוקר והקדישו יום שלם כולל הפסקות ארוכות כדי להישאר רעננים".
  • "לא משתלם לרכוש כרטיס למוזיאון אחד. עולה 12 יורו. עדיף להוסיף 6 יורו ולהיכנס לפחות לשני הגדולים. לחילופין, אפשר לחלק את הביקורים ליומיים".

עוד מידע על ברלין באתר "מטיילים בעולם"

  • את המדריך הבא שהכנו על מלונות מומלצים בברלין אתם לא רוצים לפספס! כל המידע כולל מחירים עדכניים, איזורים מומלצים ללינה, טיפים, המלצות גולשים ועוד.
  • בואו להכיר אטרקציות בברלין שאסור לפספס במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים בברלין? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברלין עם ילדים ב-2024.
  • אספנו לכם מבחר סיורים בברלין מומלצים שישדרגו לכם את הטיול ואת החוויה. אל תחמיצו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק