חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות באורלנדו 2024 – הרשימה המלאה שאסור להחמיץ!

אטרקציות באורלנדו - הרשימה המלאה שאסור להחמיץ!

אילו אטרקציות מומלצות תמצאו באורלנדו מלבד פארק דיסניוורלד הידוע? מה אפשר לעשות שם? כמה עולים כרטיסים לפארק סי וורלד? אילו עוד פארקי שעשועים גדולים תמצאו בעיר ועוד מגוון טיפים והמלצות. קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לאטרקציות באורלנדו לילדים ולכל המשפחה.

העיר אורלנדו (Orlando) שבמדינת פלורידה שבארצות הברית, היא גן עדן למשפחות עם ילדים ואחת הערים עם כמות הפארקים והאטרקציות הגדולה בעולם. העיר מזוהה בעיקר בזכות פארק השעשועים דיסניוורלד (Walt Disney World) שהוא הפארק הראשון של הרשת שנחשב גם לפארק השעשועים הגדול ביותר בעולם.

אך פארק דיסניוורלד הוא לא פארק השעשועים היחיד שתמצאו באורלנדו, העיר עמוסה בפארקים מושקעים ונחשבים של החברות הגדולות בעולם כמו יוניברסל, MGM ועוד, ומלאה באטרקציות שונות ומגוונות לילדים. בקיצור, גן עדן של ממש.

אז אם גם אתם מתכננים טיול משפחתי עם הילדים באורלנדו, הגעתם למקום הנכון, בכתבה הבאה נפרט ונציג את כל האפשרויות והאטרקציות המומלצות והפופולריות ביותר ואת כל מה שאפשר לעשות באורלנדו כולל מידע על רכישת כרטיסים, מחירים, שעות פעילות וטיפים והמלצות נוספות. בואו ונתחיל.

כדאי לדעת: אם אתם מתכננים ביקורים בכמה אטרקציות שונות באורלנדו, כדאי לשקול רכישת כרטיס הנחות המשלב בתוכו מספר גדול של אטרקציות מומלצות באורלנדו בכרטיס אחד ובמחירים זולים. הכרטיס נקרא "Go City Orlando" והוא נמכר בסביבות ה-70 דולר. תוכלו למצוא את כל הפרטים בעמוד הבא.

דיסני וורלד אורלנדו (Walt Disney World)

אז כאמור, פארק דיסניוורלד אורלנדו הוא האטרקציה המוכרת ביותר באיזור ומושך אליו מיליוני מבקרים מדי שנה. למעשה, דיסניוורלד הוא מתחם עצום בגודלו המכיל ארבעה פארקים שונים שהם: ממלכת הקסם (Magic Kingdom), פארק אפקוט (Epcot), פארק ממלכת החיות (Animal Kingdom) ופארק דיסני הוליווד סטודיו (Hollywood Studios).

דיסני וורלד אורלנדו
פארק אפקוט בדיסני אורלנדו

כל פארק הוא עולם בפני עצמו ומציע אינספור אפשרויות של בילוי, אטרקציות, מתקנים ומופעים. פארק ממלכת הקסם, הוא הפארק הידוע מבין הארבעה והוא פארק השעשועים המוכר והידוע כפי שתוכלו למצוא גם בדיסנילנד קליפורניה, או דיסנילנד פריז.

בפארק ממלכת החיות למשל, תמצאו מתקנים סביב הנושא של בעלי החיים, כולל דינוזאורים ותוכלו ליהנות משבעה מתחמים שונים ומעניינים. פארק אפקוט, מוקדש בעיקר לעולם הטכנולוגי, המדע והחלל והוא מחולק לשני מתחמים עיקריים – עולם העתיד וגלריית העולם. ובפארק הרביעי – אולפני דיסני הוליווד, מוקדש הפארק לעולם הקולנוע והסרטים של הוליווד שמשלב את המתקנים עם דמויות קולנועיות ואתרי צילומים.

מחירים וכרטיסים לדינסניוורלד: מחיר הכרטיסים לדיסניוורלד אורלנדו משתנה בהתאם לסוג הפארק שתבחרו להיכנס. מומלץ להזמין את הכרטיסים זמן רב מראש כדי לשריין לכם את התאריך הנוח ביותר עבורכם וכדי לחסוך את זמן ההמתנה הארוכה למתקנים. תוכלו למצוא ולהזמין מראש את כל סוגי הכרטיסים לדיסני אורלנדו לכל הפארקים במתחם באתר המצוין "Klook" בעמוד הבא.


פארקי המים של דיסני באורלנדו

עם השנים, הקימה חברת דיסני גם 2 פארקי מים ענקיים ומושקעים במתחם. הראשון, שמו לגונת הטייפון (Typhoon Lagoon) שמציע בין כמות המתקנים האינסופית, גם את בריכת הגלים הלא מקורה הגדולה בעולם. פארק המים השני של דיסני באורלנדו, הוא פארק חוף סופת השלגים (Blizzard Beach) בו תוכלו למצוא בין שלל המתקנים אטרקציות רבות עם אבובים.

פארק המים Typhoon Lagoon בדיסני אורלנדו.
פארק המים Typhoon Lagoon בדיסני אורלנדו. צילום: ויקיפדיה ברשיון CC
מחירים וכרטיסים לפארקי המים דיסני: מחיר הכרטיסים לפארקי המים של דיסניוורלד מתחיל ב-68 דולר לאדם. אפשר לרכוש את הכרטיסים באתר "Klook" בעמוד הבא.

סי וורלד אורלנדו (SeaWorld Orlando)

עוד אטרקציה סופר פופולרית ומבוקשת באורלנדו, הוא הפארק סי וורלד שמציע מעין שילוב של פארק שעשועים ופארק מים. המתקנים בפארק זה, מגוונים וייחודיים וכוללים מתקנים "יבשים" כמו רכבות הרים שונות ומתקנים "רטובים" הכוללים מגלשות מים אימתניות, בריכות שונות, מסלולי אבובים, מופעי דולפינים רטובים ועוד ועוד.

פארק סי וורלד אורלנדו
פארק סי וורלד אורלנדו

הפארק מחולק לכשבעה מתחמים שונים, כשכל אחד מציע מתקנים שונים לפי נושאים. אחד המתחמים – "ים של כיף", מיועד במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים ומציע מתקנים מתאימים לגיל הרך.

מחירים וכרטיסים לסי וורלד: מחירי הכרטיסים לסיוורלד עומדים על כ-107 דולר לאדם ליום אחד. מומלץ לרכוש מראש את הכרטיסים באינטנרט כדי לשריין כרטיסים בתאריך הרצוי ולחסוך את התורים בקופות. אתר "Tiqets" מציע רכישת כרטיסים מהירה ודיגיטלית לפארק בעמוד הבא, וגם אתר "Get your Guide" המצוין מציע כרטיסים בעמוד הבא.

יוניברסל אורלנדו (Universal Orlando)

להיט נוסף בקרב משפחות עם ילדים באורלנדו, הוא פארק השעשועים הידוע יוניברסל אורלנדו שמציעים אף הם חוויה שלמה של מתקני שעשועים, כשהם עוסקים בנושא של הקולנוע והסרטים. המתחם מציע למעשה שני פארקים שונים – אולפני יוניברסל פלורידה ואיי ההרפתקאות. שניהם פופולריים מאוד ומצליחים ביותר. כמות המתקנים בפארק היא אינסופית כאשר כל המתקנים קשורים בקשר כזה או אחר, לסרטים יודעים ושחקני קולנוע מפורסמים.

פארק יוניברסל אורלנדו
פארק יוניברסל אורלנדו

גם פארקים אלו מחולקים למתחמים שונים וייחודיים. פארק איי ההרפתקאות למשל, כולל בתוכו את מתחם הארי פוטר שזוכה להצלחה גדולה ולביקוש עצום בקרב המטיילים. הפארקים השונים של יוניברסל, מושכים אליהם מיליוני תיירים מדי שנה, מתוכם גם לא מעט מטיילים ישראלים.

מחירים וכרטיסים: המחירים ליוניברסל אורלנדו עומדים על כ-218 דולר לאדם והם כוללים כניסה לשני הפארקים באותו היום. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר הבא.

לגולנד אורלנדו (Legoland Florida)

פארק חדש יחסית שהפך מהר מאוד לאחד הפופולריים באורלנדו, הוא פארק לגולנד פלורידה הגדול והמרשים שמציע מעל 50 מתקני שעשועים שונים והוא מעוטר כולו, כפי שתוכלו לנחש, במיליוני קוביות לגו (חמישים מיליון במספר). לגולנד מתאים בעיקר לילדים קטנים יחסית, מתחת גיל 12 והוא כולל גם בית מלון מרשים במיוחד שנבנה ועוצב בהשראת קוביות הלגו והדמויות המוכרות של המשחק. חלק מהמתקנים, כוללים גם הירטבות במים.

פארק לגולנד אורלנדו
פארק לגולנד אורלנדו
מחירים וכרטיסים: מחיר הכרטיסים ללגולנד אורלנדו עומד על כ-116 דולר לאדם, תוכלו לרכוש כרטיסים אונליין באתר "Tiqets" המצויין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים בעמוד הבא.

אקווטיקה (Aquatica)

פארק המים אקווטיקה, הוא פארק יחסית זול ביחס למתחרים הגדולים והוא שייך לחברה המפעילה את סי וורלד. הפארק מציע מתקני מים מסוגים רבים המתאימים לילדים בכל הגילאים. אם אתם חושבים על פארק מים כמו המימדיון או פארק שפיים, עיצרו כאן. זהו פארק מושקע ומרשים הכולל כ-30 מגלשות מים מסוגים שונים וגם כמה אטרקציות ייחודיות שישאירו אתכם פעורי פה, כמו למשל מגלשת מים שקופה בה תוכלו להתגלש לצד דולפינים או דגים טורפים, מגלשות קמיקזה, מסלולי אבובים ומה לא.

פארק אקוויטיקה אורלנדו
פארק אקוויטיקה אורלנדו. צילום: Colleen Pence פליקר CC
מחירים וכרטיסים: מחירי הכרטיסים לאקווטיקה אורלנדו מתחילים ב-41 דולר לאדם. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר הרשמי בעמוד הבא.

הגלגל הענק באורלנדו (The Wheel at ICON Park)

בדומה ללונדון איי באנגליה, גם באורלנדו, תוכלו לעלות מעלה עם הגלגל הענק שממוקם מעל הפארקים הגדולים, וממנו תוכלו לצפות בנוף פנורמי מרהיב של המרחב ובו כל הגדולים והידועים של אורלנדו.

גלגל ענק אורלנדו
הגלגל הענק באורלנדו
מחירים וכרטיסים: מחירי הכרטיסים לגלגל הענק של של אורלנדו עומדים על כ-30 יורו לאדם, אך ניתן למצוא כרטיסים מוזלים יותר כמו באתר הבא. כמו כן, אפשר גם לקנות כרטיסים משולבים לגלגל יחד עם מאדאם טוסו ואטרקציות נוספות.

מרכז החלל קנדי סנטר (Kennedy Space Center)

אם אתם מחפשים לגוון במקצת, אחרי כל רכבות ההרים והמגלשות, שווה לבדוק את מרכז החלל קנדי של נאס"ה המציע חוויה ייחודית לכל המשפחה. מדובר במתחם מושקע במיוחד שהושקעו בו מאות מיליוני דולרים והוא מושך אליו מדי כשני מיליון מבקרים מכל העולם, כולל מישראל.

מרכז חלל קנדי אורלנדו

כאן לא תמצאו מגלשות או רכבות, בפארק זה, תוכלו לראות מתקני שיגור אמיתיים של חלליות היוצאות לחלל, טילים בגודל אמיתי, מתקן המדמה את החוויה שבשיגור חללית לחלל, ועוד מגוון אינסופי של מוצגים, פעילויות ומתקנים אינטראקטיביים שונים. המקום מרוחק כשעה נסיעה ממרכז אורלנדו, אך לפי המלצות הגולשים הרבות, הביקור במתחם בהחלט שווה את ההשקעה.

מחירים וכרטיסים: מחיר הכרטיסים לפארק עומד על 80 דולר למבוגר. בעונות התיירות, המקום עמוס במבקרים וכדאי להצטייד בכרטיסים מראש. ניתן לרכוש כרטיסים אתר "Tiqets" המצויין.

ריפליס תאמינו או לא אורלנדו

גם אורלנדו מציעה סניף מצליח של רשת המוזיאונים הידועה ריפליס תאמינו או לא שמציע פריטים מוזרים ומדהימים, ומעביר בכיף כמה שעות מהנות. המוזיאון ממוקם במרכז אורלנדו, סמוך ליוניברסל ולפארקים אחרים. כדאי להגיע עם כרטיסים מוכנים מראש.

ריפליס אורלנדו

מחירים וכרטיסים: מחיר הכרטיסים עומד על כ-18 יורו לאדם (כ-12 יורו לילד) וניתן לרכוש את הכרטיסים באתר "Tiqets" בעמוד הבא.

מאדאם טוסו אורלנדו

עוד רשת מוזיאונים בינלאומית ומצליחה שגם מציעה סניף באורלנדו, היא מוזיאון מאדאם טוסו שמציע בובות שעווה הדומות מאוד למקור של סלבריטאים מכל העולם עם דגש על כוכבים אמריקאיים. מדובר בסניף מצליח מאוד של הרשת המציע גם כמה פעילויות ייחודיות לסניף כולל מתחם שלם המוקדש לגיבורי העל של DC. המקום קיבל ביקורות מעולות ברשת באתרים כמו טריפ אדווייזר ואחרים.

מאדאם טוסו אורלנדו
מאדאם טוסו אורלנדו
מחירים וכרטיסים: מחיר הכרטיסים למאדאם טוסו אורלנדו עומד על כ-27 יורו למבוגר וכ-23 יורו לילד מתחת לגיל 12.

גייטור לנד (Gatorland)

פלורידה ידועה בזכות התנינים הרבים שמפוזרים באגמים השונים, והאמריקאים, כםי שרק הם יודעים לעשות, הפכו את התנינים לאטרקציה במסגרת פארק שעשועים הנקרא "גייטורלנד", המציע מופעים שונים, פעילויות ומתקנים שונים ומגוונים. זהו פארק נחמד מאוד, ומתאים למי שקצת מאס בפארקים הגדולים של אורלנדו ומחפש גיוון.

גייטורלנד אורלנדו

מחירים וכרטיסים: המחירים לפארק גייטורלנד עומדים על כ-40 יורו לאדם אך ניתן למצוא כרטיסים בהנחה באמצעות האתר הבא.

ועוד כמה אטרציות מומלצות באורלנדו שחייבים להכיר

תוכן עניינים

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק